Back in business !

Woho!
Nu är det måndag och jag är nu åter på jobbet efter 4 härliga veckor semester.
Känns ganska skönt att vara tillbaka. Det har redan hänt en del sen jag kom hit kl 07.00. Det har spöregnat, mullrat som bara den, fått strömavbrott i ngn sek samt haft min första rast. Dessutom var jag en av få som minns alla lösenord till alla system man använder =) Hehe!
På fredag är dagis stängt så Jimmy kommer ha honom hela dan typ. Då jag jobbar till kl 21.
Vad jag tror mig veta så kommer dem åka till Flyg grejen som finns här i Linköping ngnstans. Vet på ett U vart de ligger men kommer inte på de just nu.

Hämta min son i fredags och det var helt å fullt jätte extremt härligt att träffa honom igen.
Han är nu hemma, eller nae, på dagis är han just nu. Allt är som det ska nu och det känns helt underbart!

Det jag ser fram emot nu är när lönen kommer.. Ska då köpa en massa kläder till sonen som har blivit jätte stor =) Hurra!
Det är lite stört hur stor han blivit. Han blir lixom 4år inom snar framtid!

Inatt sov jag som en prinsessa fram till 03.50 typ. Sen vakna ja typ hela tiden. Gav till sist upp vid 04.20.
Gick raka vägen till duschen för att njuta av den lääänge. När ja kom ut å skulle ta mig lite te så märkte jag att kl bara var typ 04.40 *suckade* Blev lite irri på att kl gick så sakta så jag tog mig en PowerKing å fixa väskan med allt som jag skulle ha med mig till arbetet. Likförbannat glömde jag fotot på Victor samt min blomma. Men det får jag ta med imorgon ist =)

Men hur som..
Nu är det dax att göra lite nytta på jobbet.

Have a nice one!

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Flygvapenmuseumet i Malmslätt.. :)

2006-08-14 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0