I´m the greatest of them all!

Woha!

Vad finns det att tillägga denna gång? *funderar*

Kan börja med att säga att jag varit i Vadstena å kollat på massa snygga MC samt raggar bilar. Mycket snyggt fanns det. Var där med Jimmy och hans familj. Någon kommentar man fick höra några gånger i all dess form var "urk. Kärring i skinnklädsel.." Haha! Så nu vet ja vad dem tycker om mig om sisådär 20 år *S*
När vi kom fram åt vi glass. Jag och Jimmy tog två kulor. Dem andra åt "bara" en. Sen efter en kort stund köpte ja en isglass å dem blev häpna hela familjen. Alla mer eller mindre utbrast "en till!!??" samtidigt. Haha! Som om de ska vara mkt glass. Det finns inget som heter "mkt glass" Ja menar.. Två kulor och en isglass... Mkt? Ha!
När vi åkte hem blev Jimmy (och hans far) som ett litet barn och körde race mot en Nissan 200.
Hans pärons Ford slog den relativt enkelt i starten! -mohaha-

För övrigt har jag mer eller mindre badat.

Skulle haft en heldag med Anna i måndags med massa sol å bad. Men det blev inte riktigt som vi tänkt.
Fick se solen från en Volvo 740 ist. Solen glimta till en kort stund här och där. Sen höll jag på att explodera av irritation, ilska mm på alla förbannade surrandes ¤#%"¤# flugor! Så nu fick jag känna på hur det känns att vara en ko eller häst eller liknande djur som plågas av dem små vidriga surrande äckel kräken.

Fick dock njuta av solen och bad igår. Var på Sturefors badet med Jimmy. Han bada dock inte med mig men lika glad är jag för det. Fick iaf svalka av mig i det kalla vattnet =)

Idag fick jag ett trevligt samtal från en kompis till Victors far. Han erbjöd sig att kanske hämta Victor på fredag, OM han skulle upp till Sthlm och hämta en kompis! HURRA!!! Jag hoppas att han gör det så jag får hem honom både snabbare och billigare. Saknar Victor så mkt att det inte ens går att beskriva! Vill ha hem min bebis NU!!

Ngt som jag själv tycker är maxat är att jag klara Backgammon i mobilen idag. Woohoo!  Vann hela kittet!
I´m the best, I´m the greatest, in Backgammon! *trumpet tut*
Nu blir det att bita i den avancerade delen. Det blir dock desto svårare. Men jag knäcker och rockar på BG så jag borde klara det =) *proud* (ps. Stavningen klarade jag själv .ds)

Ha det super tills nästa gång!

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Jimpa

*harkel* Ford *harkel*
Det var ju han som ville leka..jag var bara snäll och lekte med honom..å spöa skiten ur han!! :D

Vad blir nästa beroende efter BackGammon då? :D

2006-08-10 @ 01:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0