Jag är fin som jag är =S

Ingen kommentar från ngn på länge.. =(     Why?
Jag är ganska säker på att ingen annan kan se kommentarerna.. Så varför inte skriva ngt? Vet att det funderas mkt kring inläggen, men varför inte skriva ngt till mig?
Eller kanske bara ge mig en kram?
Eller säga hur go du tycker jag är?

Ja ja, va e en bal på slottet?

Hur som.. Har så lite å göra på jobbet att jag glömmer bort att blogga. Hehe!
Men nu ska ni få en fin up date ang helgen.

Då det är så lite å göra så tog jag spntan ledigt på fredagen. Ringde å kolla läget med min mormor. MEd henne var allt bra. Vilket glädjer mig. Saknar tjocka släkten väldigt mkt ibland. MOrgonen gick väldigt trögt. Men till slut så vakna Anna. Ringde henne kl 11. OCh ja har ju hört henne piggare om jag säger så. Fast jag hade inte heller låtit så pigg om jag jobbat natt, kommit hem vid typ 7 å somnat en stund senare för att sedan vakna å gå upp senast kl 11. Men jag var ju glad. FÖr jag hade ju väntat på att hon ska vakna sedan typ kl 7. Ville ner på stan å spendera pengar. Så jag tog en runda på stan med Anna. Shoppa massa kläder till Victor =) Massa fina grejer. Tröjor, kallingar, braller :P Anna köpte honom 2 par strumpo å en skit snygg jeans jacka. (sen har hon kompletterat med nya dojer härom dagen, extremt snygga spinderl mannen skor samt ett par kängor till kylan) Jag skulle köpa nya braller.. Men som om det skulle hända. Man har lagt på sig för mkt så man är för fet för braller.   ;-)
Hade mindre trevligt samtal med Fadern till barnet. Å det var väl det ända som inte var lika skoj med dagen.  Sen hämta vi Victor. Hade lovat Victor att Anna skulle hämta så jag väntade vid bron innan dagis. Å han tjöt av glädje när hon kom     =)

Då vakna vi typ kl8. Upp å fixa oss för att åka ner till på stan å klippa oss     =P
Jag fega ur som vanligt å bara tog bort allt slitet. Men det blev iaf dryga dm som klipptes bort. Anna däremot klippte upp håret å hade sig. Vart jätte fint. KOrt, men väldigt snyggt. Hon passar jätte bra i kort hår     =)
Sen åkte vi på marknaden i Ljungsbro. Vi båda är väldigt trötta. Gick runt.. Jag åt en glass på typ framsidan/baksidan av hennes jobb. God glass. Butiken är mkt större än jag trodde. Cloetta är stort! =O
Sen åkte vi hem till mig å tog det väldigt lugnt en stund    =P    Fixa oss å kl vart jätte mkt. Vart tvungna att äta pizza för att tjäna lite tid. Gott som fan var det..     *mumma*
Festa till det hemma hos Otto. Väldigt trevligt var det. Dem som var där; Jag, Anna, Otto, Kid, Nicke (som blev 30 år -kram-) å sen Otto vän Therese. Efter ett tag kom Nickes lille bror Uffe. Körde fylle spelet å blev lite runda allihop. Alkoholen tog väldigt dåligt.. Men vad gör de lixom      =) 
Vi alla drog ner till Harrys å skaka rumpa. Skojigt!

Avslutade kvällen vid typ/ca 02.15. Jag och Anna. Dem andra stanna kvar. Nicke hade redan åkt då han inte mådde så bra (halsfluss å så). Vi köpte med oss Kebabrulle. Super go! Mindre kött, mer lök å mer dressing! Mumsigt värre!!!!!

Sen när man vakna senare på söndagen så var det söndag.. På min lediga helg innebär det --> Victor kommer hem ! ! ! !   Hurra!!

Det var min helg det!
Å sen var det vardag igen.. Å sen är det helt plötsligt torsdag och jag sitter här på jobbet. Kommer sitta här till kl 20    =S

Förhoppningsvis så kommer jag att få mer att göra imorgon   *håller tummen*


Idag har jag på mig jeans och en ny tröja som jag köpte förra veckan med Otto. Känner mig inte så där jätte super fin. Känner mig mer som en strandad valross. Men jag har insett faktum.. Det är så här jag ser ut ända tills jag gör ngt åt det. Men..
This is me!
Take it or leave it!


Detta var nog det längsta jag skivit.
Glöm nu inte att kommentera      ;-))

Have a niec one!
Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Anna..

Okej då.. jag skriver väl en kommentar.. å jag har få med allt.. :)

-kram på min Therese-

å du vet att jag tycker du är så himla go.. :)

najs helg.. mycke najs.. jag trivs som attan med frisyren.. den är lätt å fixa å den är snygg ;)
Victor är världens snyggast klädda unge nu!
Inga tvivel om den saken.. Jag är så himla glad att jackan passar honom!! Den är ruggit snygg!

P&K min vän.. -me love-

2006-08-31 @ 16:13:52
Postat av: Jimpa

Bäst att skriva så man inte får skäll då :)

Du är go och fin som du är..nu sitter jag å väntar på att du ska sluta..

PåK

2006-08-31 @ 18:59:57
Postat av: Mikaela G (Mickis)

Ok, jag har ingen jävla anning om hur fasiken jag hittade hit till just din blogg Tessan. Men det gjorde jag, haha. Kan passa på att skicka en kram till dig från stockholm. Du kanske sitter o undrar vem fan jag e... haha jag förstår dig. Det e Mickis från Björkhaga tiden so hittat till din blogg. Måste bara säga att du har världens sötaste son....Så söt, så söt.. Kommer säkert bli en hjärtekrossare om så där 15 år... haha
Kram Mikaela G ( Mickis)

2006-08-31 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0