Liseberg rockar!

Hallå hejsan!

Lördag förra veckan var jag i Liseberg med tre vänner. Anna var givetvis en av dem. Vi var dö coola. Åkte Kanonen å Balder mer än en gång. Skit häftigt var de! Det var en väldigt lyckad dag. Det ända som inte var lika skoj var att jag bet sönder en av mina tänder. Det gjorde verkligen piss ont. Men de gjorde inte ngt för lika skoj hade ja för de. Trist var de när en av vännerna vann Stjärnpriset, fyra kilo choklad!!! Jag fick nöja mig med en paradis ask =( Nedan ser ni mig å Anna i väntan på att få åka dem coola raggarbilarna på Liseberg =)



I onsdags var ja på Skänninge marknaden med Killen å hans päron. Det var samma sak där, tandvärk. Dock värre. Men det var en bra dag om man tar bort väldigt mkt regn. Skulle köpa en väska men ja hitta ingen =( Däremot fick Victor min älskling två leksaker. En motorcykel samt en pang pang =) Han kommer bli jätte glad när han kommer hem till sin mamma om en vecka.

Så här ser min älskling Victor ut *älska*



Igår satt ja hemma hos min kusin å sjung lite karaoke samt spela "Så det kan låta" å sen ett spel som heter Alias. Det är ett spel ja måste skaffa asså. Det är hysteriskt skoj. Det är iaf ett måste spel för mig! Jimmy var med hos min kusin.

Detta är jag och Jimmy på hans sysslings 25års fest för några månader sen.


Ikväll blir de att ta det lugnt. Kolla på The Fast And The Furious Tokyo Drift

Ha en super helg!
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0