Va faaan da!!!!

Hur kommer det sig att man kan ha så pass tråkigt till den grad att jag har gjort allt jag kan komma på,  på internet?
Har inte gjort mkt idag å ändå så får jag betalt!
Usch va trist!

Var lite sysselsatt ett tag å de va skoj. Spela Yatzy med Anna.. Å -harkel- Jag vann    =)  Båda gångerna.
Likaså igår.. Satt på min balkong å spela Yatzy så jag trodde Anna skulle kräkas. För jag fick så  mkt Yatzy -fniss- Men vad kan jag göra.. Jag kan lixom inte rå för att jag har tur i tärning ibland   ;-)

För övrigt denna helg så har det hänt litegrann faktiskt.
Anna sålde sin tfn.. Likaså jag, till samma person... =O/ Lixom.. Upplägget i tfn.. "hej... eh.. jag är student och jag har inte så mkt pengar........"
Vafan.. Ljug potta! Hehe! Men vi fick iväg våra mobiler iaf. Vår älskvärda Nokia 6230i. Jag tror att den är den absolut bästa mobil på hela marknaden. Den som jag/vi har nu, SonyEricsson K800i är lite lite lite bättre. Ganska mkt bättre egentligen men den saknar lite funktioner som jag skulle vilja ha å som finns i Nokian. Men man kan itne få allt. Har ju en grym j-a kamera osv. Batteriet är itne de bästa men jag ska skaffa en till laddare så jag har en extra på jobbet så är hela problemet me de löst   =)
Igår så färga ja å Anna håret. Till en början vart mitt hår bättre än hennes. Sen gjorde hon igen å då vart hennes bättre. Jag är dock nöjd men ska göra en gång till ikväll.. Då det är lite gult. Å gult vill man inte ha. Iaf inte i benan som syns klart å tydligt    =S    Hehe!
Inatt sov Anna hos mig å sen var hon a Doll å lämna VIctor på dagis. Dem lekte "jobb" imorse.. Han e ju bara för söt asså.. (Å även anna *S*) Asså, det gör sååå himla mkt å inte gå till dagis innan man drar till jobbet. Att få fixa sig själv å bara sig själv på morgonen för att sen gå raka vägen till bussen.. Wonderbart! Skulle jag lätt kunna göra till en vana    =P    Hehe!

I torsdag så hämta Jimmy Victor på dagis så jag skulle hinna komma hem å ge han mat innan det var dax för honom att sova. Men när jag kom hem så skulle dem just sätta sig å äta. Det var najs.
Sen på fredagen när dagis var stängt så tog Jimmy honom. Jag jobbade mellan 12-21. Så det var väldigt snällt av honom å hjälpa till så jag slapp vara hemma från jobbet    =)  
Dem gjorde massa skojiga saker. Dem var på Flygvapen museet i Malmslätt samt i Valla å lekte. Han somna på två minuter     =)

Nu slutar så jag får uppdatera det som jag glömt imorgon ist.

Have a nice one!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0