Vart tar alla vägen?

Man har tillfällen i livet då man funderar på saker som man näst intill aldrig kommer få veta..
Ngt som jag inte kan komma underfund med är, hur det kommer sig att alla "gamla" vänner bara försvinner.
Man gör vad man kan för att hålla kontakten, men vad är det som gör att man inte gör det hela tiden?
Hur kommer det sig att dem vänner man hade "förr" som man bara skulle göra allt i världen för att inte förlora.. Är borta nu.
Kan det ha med mig att göra?
Ja menar..
Nästan alla gånger man hörs så är det på mitt intiativ. Varför hör inte dem av sig till mig för att kolla läget?

Jag är väl medveten om att jag inte längre bor kvar i Sthlm.. Men kan det verkligen ha med det att göra? Kontakten sinade redan innan.. En del, tom långt innan.

Ngt jag även varit inne å nosat på så där lite allmänt av ren nyfikenhet då det är ngt som inte heller har några svar... Varför blir det inte så att den man tror sig vara mannen i sitt liv.. Visar sig inte vara de. Hur vet man att den man är tillsammans med är den som man ska/kan/vill leva resten av livet med?
Om man senare kommer fram till att denne är "fel", vad gör man åt saken?
Stampar man upp till denne å lixom "Älskling.. Jag har kommit fram till att du inte den rätte för mig så det är slut. Jag vill att du flyttar" Tss! No way!

Det ända jag har kommit fram till är att kärlek är det ledande i ett förhållande. Utan allt måste fungera för att de ska hålla. Asså, kärlek, kemi, förtroende, sex. Men är det ngt som inte är ok så blir förhållandet drabbat.
Hur kommer det sig?

Hum...?
Många frågor och funderingar, men inte några svar!
Man funderar på väldigt mkt men det är sällan saker å ting får svar.
Jag är en liten dagdrömmare så hos mig finns det nog en drös med ouppklarade grejer.
Men vad vore livet om man visste allting å hade svar på allting?
Inge vidare skoj! Or am I wrong?

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0