VD som Värsta Dagen

Denna dag är den värsta på väldigt väldigt lääänge!
Börja dagen med att mobilen "ringer" kl 05.30 och får knappt upp ögonen. Har kanske fått ngn timmes sömn, om ens det. Sovit extremt väldigt dåligt. Vridit å vänt på mig hela tiden. Vaknat, somnat, vaknat, somnat... Kommer på mig själv att jag har kastat alla tidtabeller då det är mkt feltryck så jag hade inte en aning om när den gick. Normalt åker jag en annan buss då jag lämnar på dagis. Men inatt har Victor sovit på dagis så jag åker direkt hem ifrån. Men jag passade det bra.. Fick vänta 9 min bara.

Sen kommer man till jobbet för att göra typ ingenting. Det blir man itne direkt piggare av.
Mår inte direkt super bra. Tröttheten är inte direkt till ngn hjälp heller.
Som tur är så känner man inte ngn på jobbet som kan tyda en för så som de ligger till. För ja orkar inte hålla på.

Igår da..
Då kom Jimmy å hämta mig.. Han följde sedan med hem till mig. Satt å snacka å så..
Både najs å inte.
Hoppas han har det bra på sitt nya jobb som han började på igår.
Han kommer nu jobba med tfn på många sätt. Dock inte säljare. Skönt att han har en daglig sysselsättning igen. Man kan bli lite bäng av att gå hemma arbetslös för länge. Men nu så..
Är jätte glad för hans skull   =)

På fredag kommer Victor att åka till sin far. Men innan han gör de så ska han vara med Anna, då hon hämtar honom lite tidigare på dagis. Sen ska han leka med mig  =)
När han åkt ska jag och Anna bara ta det lugnt. Spela Yatzy å bara ta det lugnt.
För vet ni...?
På lördag ska jag/vi klippa oss kl 9. Och jag har inte en aning vad ja ska göra med mitt hår. Ska jag vara tråkig å bara klippa etapp eller toppar.. Eller ska jag göra ngt tufft. Ngt jag dock inte skulle göra är att klippa lugg eller klippa kort.. Haha! Vad mer finns det att göra? jo, Toppar eller etapp      =S
Sen efter det åker vi nästa direkt till Ljungsbro marknad. Men då vi ska klippa oss i stan kan vi ju inte bara knata förbi alla affärer så vi knallar in å gluttar lite. Med tur går jag ut med nya braller mm                  =P
Sen på kvällen så blir det troligtvis alkohol förtäring.

Jahaja.. Mkt babbel men inte mkt blir sagt.

Ska avslut nu.. Hoppas ni inte somnat på skrivbordet nu      ;-)

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0