Det är med tunga steg..

Ojojoj! Long time no see!

Men jag har semester så det är acceptabelt ;o)

Vad har hänt...?
Jag har ny tfn :P SonyEricssson K800i   Den är väldigt bra.
Men det är med tunga steg jag går vidare i livet utan Halebop och min älskade Nokia 6230i. Har dock Nokian kvar, men den ska ja sälja =o(
Mitt mobil nr är inte så stor skillnad på då de bara slutar på en annan siffra :P
Abonnemanget jag har är Telenor. 599/mån. Ringa hur mkt ja vill, skicka hur många sms samt mms ja vill för dock max 5999kr. Å även fast ja är en mobil nörd så kommer ja inte upp i den summan! Hehe!
Anna har samma lik =) De e tack vare henne som jag är uppdaterad i den mobila världen *S*

Annars da.. Så har jag inte gjort allt för mkt. Badat en hel del.. Å sen i onsdags så är Victor hos sin far =o(. Barnledig nu i två veckor. Både skönt å inte. Börja semestern med att bränna ansiktet. Det är mindre skönt. Dock bättre idag.
Ikväll kommer Anna. Å imorgon ska vi till Liseberg å åka å härja tills vi blir gröna.

Just nu sitter ja hos Jimmy.
Ska inom kort nu åka ner till hans pärons kollonilott å hälsa på. Sen är det hem å träffar Anna. Går till centrum å uträttar alla ärenden. Sen äter maaat!

Have a nice one!

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0