Onsdag den stora!

Idag är det onsdag och det innebär fin besök från "hemtrakterna".
Liza kommer!!
Hon är från väster å ja från söder, hehe! Men båda e från Sthlm!
Hon kommer förbi och ska dricka lite med mig å Jimmy. Ska bli väldigt trevligt. Börjar ju sent imorgon -> 12.15 =)

Sitter fortfarnde på jobbet men drar kl 21.. Mindre än 20 min kvar =D

Trodde denna dag skulle vara en bra dag..
Starta den med att gå på den stora premiären --> "Pirates of the Carribean - Död mans kista"
Hemma strax innan kl 3. Va inte direkt jätte pigg imorse, men de va de värt. Den va riktigt bra!
Däremot vakna ja på fel sida.. Under dagen så har en elakartad huvudvärk smygit sig fram å gör ganska ont nu.
Haft lite "tugg" med en kär vän samt lite missförständ med Snubben.
Men inga större så jag överlever dem iaf. Förhoppningsvis så går det över så min älskade vän kan må bättre snart ! *håller tummar*

Solen har varit framme hela dan å det är ett mega plus på hela dan!
Hurra!

Sol i blick hela dan!

Ha de så bra ni kan..

Nu ska ja försöka avsluta allt ja börjat på här..

Puss å nyp i stjärten  =)

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Rekomenderar inte att se bio kl 24 på natten..var skittrött på slutet :P MEn filmen var bra....

2006-07-13 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0