Tisdag är dagen vi alla lever idag =)

Tjenixen!

Sitter som vanligt på jobbet. Men denna dag är inte som alla andra. Jag har en hel del att göra.
Tar en liten pause för att uppdatera mitt läge.. För den är inte så bra!

Jobbar ju på Manpower Buisness Solutions (MBS) AB i Linköping. Är inte så värst nöjd med mitt läge just nu. Dem har satt en varsling i verket. För er som inte vet så jobbar jag med det berömda försöket med trängselskatt i Stockholm. Å som alla vet så läggs det ner snart. Jag ska jobba här till 1 november (31 oktober) Sen har detta underbara företag erbjudit mig en tjänst som säljare med en grundlön på 15020 kr + provision. Eh.. LIKE HELLO!!!
Vem tror dem att dem är?
Jag vill verkligen inte sälja.. Verkligen INTE! Men va fan har ja för val da?? Va va va va ?
Inget.. Antingen gå hemma arbetslös med sonen på dagis 15h/v.. Eller jobbar som en säljare å har möjlighet att påverka min lön. Men f'*ng shit asså! Jag har inte ngn lust att jobba som det. Har många år som säljare i bagaget.. Hoppas verkligen att ja hinner skaffa mig ett jobb innan det är dax. Har ett litet tag på mig att skaffa mig ett nytt arbete. Usch å fy! Nog om det *morr spott fräs*

Igår när ja kom hem fick jag mig en najsig överraskning.. Vatten i halva köket å frysen av.. Hajja.. Frysen va AV! Allt i frysen förstördes. Det är bara att kasta allt som finns där.. Sååå mkt mat.. Sååå mkt pengar! Har även hänt en gång förut.. För bara ngn eller ett par veckor sedan..
Jag ringde till mig Nisse Hult som fick kolla på min frys.. Tydligen ska den vara trasig.. :O No shit Sherlock!
Usch vilken tråkig grej att uppleva!

Idag känner jag att inget dåligt kan hända *peppar peppar*
Ska efter jobbet åka till en kompis å mata hennes ödlor. Vännen är i Sthlm å njuter av den otroligt vackra staden..

Helgen har varit väldigt najs.. I fredags var jag hemma hos en kollega på fest. Väldigt roligt var det. Sjöng karaoke å hade oss. Vi alla hade det skojsans som Allan ballan! Kunde inte gått om de inte var för kära vännen [LillaAnna] -krama-
Sen på lördagen följde vi med en polers till hans land å bada å träffa bebis å så. Trevligt men inte ngt bad i min smak.
Söndagen åkte vi till Hultsjön för att bli av med lite bad sug ;-)
Sonen var i typ hela tiden. Han sov som en gris under natten sen =)

Skit ner er å ha en super dag.

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Skit ner dig själv! :D

2006-07-04 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0