Bränd Therese luktar illa?

Idag är det fredag och kl är typ 19.15
Sitter hemma hos snubben för tillfället.
Vi har tidigare under dagen varit i Svartmåla. Där sola vi mest.. Doppa mig bara, för kallt för att bada *flin*. Jag lyckades bränna mig oxå, inte skönt. Eller att skaffa brännan var skönt men inte nu på kvällen.
På ben, rygg, armar samt lite på magen. Än så länge *peppar peppar* så lider jag inte av det allt för mkt.. *S*
Sen var vi hos snubbens mormor för att lämna min jacka som hon ska försöka ta bort axelvaddarna på.
Köpte den på Söder (Sthlm) i en snobbig jack affär för några år sedan. Å nu har jag "vuxit ur" vaddarna, haha ;-)
Hon skulle göra vad hon kunde då sömmen var "fin".. Inte lätt att sy ihop å få det samma. Men jag lät henne försöka iaf =)
För en stund sedan så var vi och åt glass i Tannefors Slussar. Gott å mysigt.

I skrivande stund ligger han å nördar med sin mobil och jag håller på att avsluta detta inlägg.
Jag ska nämligen hem och duscha och packa väska för att sedan åka till Anna [LillaAnna]

Have a nace one!

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Ja..nu sitter jag här övergiven :(

Var riktigt skönt att sola/bada dock och det satt fint med en banana split :)

2006-06-16 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0