Chockad!!

Hallå hej =)

Denna helg har i helhet varit väldans bra.

På självaste midsommar så spenderade jag den med Anna. Det var trevligt. Vi aktivera oss dock inte med ngt större. När ja kom till henne på morgonen starta vi dagen med att sola. Det var skönt å jag har för första gången fått färg =) Sen hyrde vi två filmer som vi såg under tiden vi åt lunch samt när vi åt middag. Den första filmen var verkligen värdelös. Dåliga skådespelare å dålig handling å dåligt allt. Men ja såg hela... Till skillnad från Anna, haha! Hon somnar typ alltid när vi kollar på film.. Oavsett tidpunkt. *S* Handlade om nakna mördande Nymfer. Den andra filmen va helt ok. Ganska rolig faktiskt. Dracula 3000! När kvällen närmade sig å vi kände att vi ville dansa å träffa folk fick vi för oss att vi ville gå på krogen å skaka vår lurviga..
Men va de så lyckat da??
Eh... Big fat NO NO.
Va e de för stad man bor i som har stängt???!!!?? Framförallt när VI vill gå ut?? Inte bra! Inte bra!
Hela stan var typ igen bommat    :O
Det enda som var öppet var Plaza samt pizzan längre upp på gatan.. ("fem smaker")
Men det spelade inte så stor roll.. För vi hade de najs iaf.
Käka pizza å drog tbx hem till Anna.

Lördagen var jag hos Snubben å drack mer cider.. Han försökte kolla på den extremt värdelösa matchen.. Men sen sa ja åt honom att komma ut på balkongen å dricka med mig ist. And he did =)
Sen kom 3 andra över.. Dock nyktra. Sen åt vi på Max :P *dreglar* Wohoo!! Det var väldigt gott.. Men fucking shit va mätt jag blev.
Åkte sen hem.. Kramades lite å sen sov vi..

Söndagen var inte lika bra..
Jag var duktig å städa köket.. Även kylen då min kära vän Anna klagat på att den lukar, så nu är den jätte ren å luktar inte ngt annat än gott =)
Sen tidigt på kvällen kom min älskade son hem.
Jävligt skitig var han oxå..
Kanske man får förvänta sig när han kampat med sin far hela helgen!??!  Hum..

Idag är det måndag å jag sitter på jobbet har ganska mkt att göra. Ska ta tag i de men ville bara "blogga" först.

Å nu är jag klar..

Have a nice one!

Puss å nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0