Fett med fett? :O

Idag är en dag då tiden gått väldigt fort =)
-me like-

Har varit å gjort ngt väldigt tufft idag.. Varit å kollat upp hur min kropp mår :S. Kollat BMI, antal % fett i koppen osv.. *harkel*
Resultaten var inte lika tufft   =(.. Men det är tillfälligt (? ). Jag ska göra ngt åt det på egen hand.
Helst skulle ja vilja göra det där, på samma plats jag testa denna coola grej, men det är väldigt dyrt å ja har inte råd. *mutter*

Så nu finns det två grejer som jag verkligen vill ha..
En canon kamera, digital.. Kostar bara 2170:- totalt med ett minne på 1GB
Sen denna "behandling".

Skulle bara ta 19 veckor av mitt liv att fixa till mig till den tjej som jag vill vara.
Men men.. Får klara de på egen hand.. *snyft* Å ja vet ju resultatet i de.
Fick till min förskräckelse bekräftat att jag gått upp i vikt iaf.. 4kg. 4KG!!! -GAH-

Ja ja.. Va e en bal på slottet.....

Jobbar 40 min till sen ska ja hem.. Bada.. Sova!
Äta får ja göra till frukost ;-)

ha en bra kväll..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0