Flyga utan vingar?

Hallå hej =)

Sitter på jobbet (som vanligt) och gör inte direkt mycket.
Idag kom kort som jag skickat på framkallning. Massa fina bilder på min älskling, Victor. Från bla när han var tomte på Lucia. Han är sååå fin asså. Min Skrutt Unge!!!!

Ska ordna upp bilder på honom inom kort.. Eller njae.. Så fort jag kan och har tid så ska jag ordna det. Så ni får se med egna ögon vilken underbar son jag har!

Något som tar upp en del av min "tanke-tid" är det som vi alla (som jobbar *S*) längtar efter.. Semestern!
Vad ska man göra? När ska man göra det? Med vem ska man göra det? Hur länge ska man göra det? osv osv osv
Å detta har ja kommit fram till än så länge..
Jag ska tillbring några dagar i Sthlm.. Smidigast blir om jag gör det i kombination när jag ska upp å hämta sonen. Vilket resulterar i dem första dagarna på min semester.. Men vet inte..
Status: Fortfarande under konstuktion?

Ska tälta med [LillaAnna].. Ngnstans.. (förmodligen Hultsjön) Ngn/några dagar.. Ngngång under semestern...
Status: Fortfarande under berarbetning?

Hitta på ngt med Snubben..
Status: Fortfarande under formning?

Hitta på ngt me alla samtidigt...
Status: Fortfarande under fundering?

Sen allt annat som ja inte kommit fram till ngt alls om. Eller nåt.. Haha!

Igår var den tröttaste dagen som ja kan minnas på jobbet.. Det var väldigt jobbit. Var så trött att ögonlocken kändes extremt jävla jätte tunga.
Idag har ja provat med en RedBull.. Å inte kan ja flyga utan vingar men ja kan dock flyga över tröttheten ;-))

Slutar om dryga 45 min så jag ska nu jobba på för att sen åka till dagis.
Å idag måste jag komma ihåg (å orka) att gå förbi Willys å köpa mig några PowerKing. Starka fungerande rekomendationer från [LillaAnna]. Som för övrigt är beroende av dessa små burkars innehåll.

Ha en super dag.
Här i Linköping är vädret inte najs, grått å regn.. Hoppas du bor där de e varmt å sol =) Let me know where! *S*

Kramen å nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0