Hurra! I´m here =)

Hej å välkommen säger jag till mig =)

Här ska man skriva om allt möjligt. Jag är inte sämre jag än att skriva om min dag.. Hehe!

Idag är kom jag till på blogg.se!!
Det är ju ett fantastisk tillskott, eller hur!?

Jag har blivit inspirerad av [LillaAnna] att skaffa blogg. (Som för övrigt jobbar natt idag -krama-)
Idag (torsdag) är en bra dag.. Sverige vann fotbollen, i sista minut. Vilket var jätte bra.
Missa dock målet då jag stog i duschen. Men jag hörde när snubben skrek...

Idag åkte sonen till sin far, som kom å hämta honom straxt efter kl 19. Han hade vägarna förbi då han hade varit i Göteborg å köpt hund med sin snärta. Ganska söt hund för övrigt. Ska heta Lotus.
Så nu är jag barnledig en extra dag och det är både skönt och inte.
Imorgon är skönt då jag har tagit ut en semesterdag för att jag å snubben egentligen skulle åka upp å lämna honom men ist får jag njuta av det fina vädret vilket inte gör mig ngt =)
Ska ha en heldag med snubben.. Vet inte än vad vi ska sysselsätta oss med men ngt som involverar att sola å bada (i min nya bikini) iaf.

Jahaja..
Nu ska jag ta å fixa mig för att sedan nanna kudde.
Men ha en skönt natt..

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Gud vad du är duktig älskling :)

Nu ska jag snart väcka dig så vi kommer iväg :)

Puss

2006-06-16 @ 08:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0