No more work!

Jaha gott folk. Då var det midsommar imorgon.
Några skojiga planer som ni vill dela med er?
Själv ska jag hem till min kära Anna [LillaAnna] i Skägget. Vet dock itne vad vi ska aktivera oss med ännu men trevligt kommer vi i vilket fall få så de spelar egentligen inte ngn roll vad vi gör =)
Alkohol har vi så de kvittar vart vi kommer vara..

Just i skrivande stund sitter jag på jobbet å mer eller mindre räknar minuter. Jag slutar för dagen/veckan what ever om mindre än 14 min =) De e najs!

Åker bil hem idag =)
Snubben hämtar mig. De e najs. Skönt å så.
Slippa buss ibland e trevligt.

Idag åkte sonen till sin far för att fira midsommar *döh*
Han kommer inte hem förrän på söndag.
Lång ledigt. Både skönt å inte. Just därför ja kan förtära alkohol..

Inte så skojsans inlägg idag men desto skojigare blir de nästa gång.. ?
Eller nåt..

Hur som..
Ha en super duper mega jätte extremt jävligt skön helg!
För de ska ja ha..

När som helst är det No More Work This Week!!!
Hurra!!

Kramers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0