20-21 timmar kvar

Nu är det inte lång tid kvar tills jag kommer passera ingången till Ikea     =D
Kommer få det fantastiskt underbart hemma när allt är på plats.
Jag och Anna kommer sova som underbara Prinsessor imorgon natt.. Hurra!
Sen kommer mit kök bli mer eller mindre nytt.. Likaså mitt tv-rum   Wonderbart!

Men innan dess har jag lite å göra..
Ska jobba fram till kl 19.
Åka å hämta Victor på dagis..
Hem å lämna av honom till sin far.
Åka till Anna..
Ut å gå..
Hem till henne å varva ner efter promenad..
Snacka en massa skit..
Sova..
vakna..
Fixa oss..
Gå till Ikano..
Äta frulle..
Gå in på Ikea!

Tiden kommer gå massa fort..
Ska försöka komma ihåg att ta kort på allt å sen lägga in här..
Så ska ni alla få se hur snyggt jag har hemma            *jublar i förväg*

Nu ska jag jobba på i dryga 30 min sen drar jag på lunch..
Idag blir de Fläsfilé me pot.gratäng.. Mumsich!

Have a nice weekend!


H Ö R S ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0