Back in business =)

hej å hallå!

Fick mig en underbar överaskning nyss när jag loggade in på bloggen..
En kär gammal klasskamrat hittade till min blogg.. Mickis!! *krama om*
Snacka om länge sen. Ojojojoj!
Jag blev super jätte glad!
Å du Mickis.. Klart jag har sötaste ungen. Vad trodde du. Jag med mitt utseende är ju slående ;-)) Hehe!

Sen måste jag kommentera ngt jag läste på Aftonbladet nyss..
Handlar om den stackars 10-åringen som blev nergrävd i en sandlåda. Till en början på skoj..
"Johan, hans kompis och två jämnåriga pojkar från samma område lekte i lekparken utanför Sundsvall tidigt i lördags kväll.
När Johan var nergrävd upp till halsen urartade leken.
En av killarna drog Johan i håret så att han skrek. En annan skyfflade samtidigt in sand i hans vidöppna mun. De gjorde om samma sak tre gånger samtidigt som de skrattade.
-Till slut kunde jag inte andas och mådde så illa att jag kräktes, berättar Johan."

Inte nog med detta.. Det blir värre..

"Lungröntgen visade att det finns sand kvar i lungorna som kan orsaka infektioner och som kan ge men för livet.
  -De sa att det kan bli svårt för honom att spela fotboll och att idrotta aktivt, säger hans mamma.
  Hon har polisanmält händelsen som rubricerats som vållande till kroppsskada.
  Händelsen har satt djupa spår hos familjen. Johans mamma vill inte bo kvar i området med sina två barn längre."

Han blev räddad av en kompis som knuffa bort pucko ungarna och grävde upp honom.
Asså.. Dessa snor ungar ska vara glada över att jag inte är mamma till denna stackars 10-åring. Usch å fy! Det hade inte blivit skoj. *morr, spott, fräs, mutter, svordommar ALLAN*

Sen ska ni få höra ngt skoj..
Jag har ngt att göra igen på jobbet! Hurra! -jublar-
nu finns ingen tid till att surfa på mina sidor eller finnas hela tiden på msn.. Men ja kommer att finnas där så mkt det bara går.  men jag har en del att göra.. Har ju en massa kollegor som slutade igår      ='(
Så nu är vi inte så många kvar som sitter tappra kvar å kämpar med Försöket Med Trängselskatt. Går min sista dag för detta försök 31/10-06. Ska egentligen då gå över till Sälj. Men som om lixom!
Ska göra allt i min makt för att hitta nytt jobb. Förhoppningsvis lyckas jag oxå. Men det ser lite mörkt ut. Men ja ger inte upp. Det är ju två månader kvar typ. har året ut på mig om man ser till lönen. Valde att behålla min nuvarande lön året ut. Sen går man över till sälj lönen som jag inte tycker är bra. Några jag känner tror att jag valde fel. Att jag kunde tjänat massa pengar om jag valt den lönen som är provisions grundad.
Innebär --> Grundlön på 15020kr + provision     =S

Men men..
12.45 sticker jag på lunch. Ska bli najs. Är hungrig. Vet inte vad det ska bli än men ngt mumsigt blir de. Ska till hemköp för att kolla deras sallader med fullkorns grejer.. Å i "värsta" fall blir de Wok       =P

Sen måste jag rätta mig lite..
Jag trodde ju att det man skriver i kommentar inte syns för andra.. Men det gör det visst..
Hehe! My bad.. Men det spelar ju ingen roll.
Ni skriver ju bara en massa fina saker iaf.
Kommentarer gillar jag.
Mer Kommentarer till Thez!

hehe.. Åter igen blir det ett långt inlägg.
Börjar få kläm på det där. Jag som i början försökte göra det kort. Men men..
Man kanske skriver i storlek som man pratar. Så ni som känner mig vet ju vad ni har att vänta er ;-))

Men nu ska jag göra vettigt..
kolla Hororskopet         =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0