En dag bland dem!

God morgon typ...
Min är inte så god. Börjar bli en vana nu.
Förstår inte varför inte jag kan få ha en dag utan en massa skit.
Mina braller pajja       *morr spott fräs*
Spännet gick sönder.. Själva "haspen" eller hur man förklarar.
Mindre skoj. Jag har inte så där jätte gott om braller lixom.. Får se om jag kan göra ngt åt detta. Jag hoppas det iaf.

Sen mår jag inte alla tiders heller..
Bortsett ifrån brallerna..
Hängig..
Tung i huvudet..
Tryck i vänster öga..
Mår lite illa..
Usch å fy om jag blir sjuk.. Jag som ska shoppa massa bra grejer på lördag.
Men det spelar ingen roll om jag så kommer ha massa feber å är dunder förkyld.. Till Ikea kommer jag.
Jag och Anna ska köpa en massa grejer som jag bara ska köpa. Eller jag ska köpa men hon följer med. Det kommer bli hysteriskt skojsans asså!
Så bor du i Linköping och funderar på att gå till Ikea på lördag.. Ha överseende samt gå inte i vår väg   ;-))
-mohaha-


Nu är det dax att jobba. Har en del att stå i.

Have a nice one!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0