fel fel fel fel

fel fel fel fel ! ! ! ! ! !
Denna dag är bara fel fel fel!
Vaknar å solen skiner.. Än så länge allt bra =) Sen vakna Victor på fel fel fel fel sida
Massa gnäll.. Massa gnyl.. Massa tjat.. Massa av allt!
Lämna honom på dagis och satt å vänta på bussen. Kände hur allt bara koka inom mig. Asså.. Jag verkligen längtar tills han blir tillräckligt stor för att kunna argumentera på varför han beter sig som han gör.
Tills han blir tillräckligt stor för att förstå vilka konsekvenser han beteende å ord gör för mig.
Usch!
Det är bla i dessa lägen som jag är tacksam för att ha det jobb som jag har. Ibland vänder det snabbt och sällan så sitter det i hela dan. Hoppas denna dag kommer gå över snabbt.
För jag pallar inte många dagar till med dåligt humör. Usch å fy fan vad det tär på en att vara på icke glatt humör.
Sen en till bidragande faktor är mobil tfn. Den jätte fina pluppen i mitten (Joysticken ? ) fungerar inte som den ska. Och idag har den bråkat väldigt mkt. Så jag har lagt tfn åt sidan och rör den inte mer än jag måste idag.
mycket beror på att jag redan är på dåligt humör. Då behövs det inte mkt för att jag ska tröttna eller nåt.. Kort stubin och näst intill inget tålamod.

Jag hoppas.. för min och andras skull.. att min dag blir bättre =)

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Anna..

Det blir ju inte bättre än vad man gör det till heller..

;)

2006-09-13 @ 14:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0