M som i Massa att göra

Idag är det måndag och jag har jätte mkt att göra. Vilket jag är jätte glad över.
Det ringer på för fulla muggar           =)
Fick idag en väldigt trevlig lunch. Anna bjöd på lunch. Hennes mamma var även med. Vi åt på kebabbaren      =P
Sen har hennes underbart snälla mamma hjälpt mig fixa mina braller som paja för ett tag sen. Hon gjorde t o m om mina sk lagningar.   Wonderbart!  @->--- till Annas mor!
Jag har nu mer eller mindre nya braller. Vilket är behövligt. har lite ont om byxer.

Vad har hänt då?
I helgen har jag fixat fint hemma med Annas hjälp. Möblerat om i Victors rum. Han verkar gilla det väldigt mkt då han har varit där inne och lekt väldigt mkt under helgen. Sen har jag kastat allt skräp.. Flyttat ner allt som inte ska vara i lägenheten till källaren   =)    Så nu är det inte mkt kvar att göra.
Ska fixa upp hyllor i TV-rummet innan folk kommer på kalas om typ 3 veckor.     *kalas ångest*
Men det är lätt ordnat. Det hinner jag. Gott om tid           =S
Annars har jag och Anna spenderat vår tid på balkongen och spelat Yatzy. Flera gånger. Att vi inte tröttnar.  Det är nästan lika skoj varje gång. Fast lixom.. När Anna vinner är det ju inte sådär jätte skoj, om jag säger så.    Hehe

En vän, Jenny, var förbi igår på en fika. Det var ett tag sen. Trevligt. Hon hade med sig mockarutor som hon och barnen hade bakat.    Gott!

Annars har det inte hänt så mkt mer.
Röstade igår gjorde jag oxå. Tog med sonen och stack dit Hade säkert hela 100m dit     =)


Victors far är fortfarande en gråzon som inte är närvarande.
Ska bli intressesant och se om jag blir barnledig i helgen. Det är ett tag kvar, men jag hoppas han tar sitt ansvar =)

Nu är röstningen gjord ang politik. Äntligen!
Sen är det även klart ang trängselskatterna.. Och den kommer att komma. Stockholm har röstat!

Kommentarer
Postat av: Anna..

Najs helg som vanligt!
Allt skräp som bort trollat ;)
Lite bra å ha e jag ju.. hehe..
Min mamma me verkar de som :)

-me love-

2006-09-18 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0