Måndag igen =S

Nu står jag vid mitt bort på jobbet och är helt nöjd med min arbets grej.. Trivs på jobbet.. För nu har jag ju å göra hela tiden. Har fått mig ett ståbord   *halleluja* Sen har jag dessutom ett större bord. Så nu är det ordning och reda på bordet. Har så fint med allt man behöver för att palla arbeta. En blomma, foto på älskade Victor, massa äpplen, PowerKing. Vad mer behöver man lixom ?     *S*

Sen är jag även glad över att fredagens aktiviteter med jobbet inte blev en höjdare som jag trodde =)
Jag hakade ju inte på. Gick ju å kolla på en relativt bra föreställning med Trazan å Banarne (?) med Nicke. Han fick två biljetter när han fyllde år å valde att bjuda med mig. Anna var hemma med Victor under tiden *krama*

Igår åkte jag, Anna och Victor till Ikea för att kolla ev nytt köksbord till mig. Hitta ett som var riktigt snyggt. Ringde mamma nästan direkt. (För det är givetvis hon som ska hjälpa till så jag kan köpa nytt    =P) Gav info om summa å allt.. Hon tyckte det var helt ok summa. Ska det bli med den smalare stolen som är lite högre (Anna röstar på dessa) då går de på dryga 2500kr inkl 4stolar. Blir det med dem stolar som är lite snyggar (kanske, kan inte bestämma mig. Får kolla vid ev köptillfälle igen.. Så får vi se) då går det på dryga 3300kr. Men jag vet inte vilket det kommmer bli. Bestämmer mig vid ev köptillfälle. Jag kanske t o m får köpa extra bädd madresser till sängen Å då kommer jag sova som en prinsessa/drottning varje natt     =P   Får besked imorgon om det             *håller tummen*

Snart går jag hem för dagen.. Hurra!
Ska hämta Victor på dagis å sen ska vi gå hem för att han ska mer eller mindre raka vägen i säng.. Det är så tråkigt. Likadant blir det imorgon.

Nu ska jag testa och lägga upp lite bilder.. Så jag kan publicera lite bilder inom snar framtid.
Ni ska då få se mer av mig son.. Min fina bokhylla.. Mig.. Min fina arbetsplats..
mm mm
Mkt najs å se.. =)

Hve a nice one!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0