Tisdag hela dan!

Hallå hej!
Idag är det tisdag. Hela dagen faktiskt!
Är på jobbet och humöret är skapligt bra. kanske beror på att jag har numera ett nytt underbart snyggt köksbord      =P
Nu gäller det bara att kasta allt skräp som medföljer när man köper nya grejer. Men det ska jag göra allt jag kan för att få gjort i helgen.. hehe! Hoppas bara att jag lyckas..
Kom till och med ihåg att köpa en kontakt grej till lampan jag köpt till Victors rum.    Hurra!
På måndag när jag kommer till jobbet ska jag lägga in bilder så ni kan få se hur snyggt jag har fått hemma.    Hurra!! Hurra!!

Numera har jag en del att göra på jobbet!       *jublar*
Nu har jag fler uppdrag att svara på. Vilket jag gillar. Desto mer jag har att göra på jobbet ju mer trivs jag!
Så nu är det underbart att jobba! trivdes förut oxå men nu när jag dessutom har ngt att göra så är det fantastiskt.
Dock så kan jag inte spela eller göra ngt av det jag gjort tidigare. Men jag jobbar hellre      =)

Min son vakna på bra sida och cykel turen för honom idag gick 100ggr bättre än igår. Snabbt och smidigt gick det.

Have a nice one!!

Over and out for now!

Kommentarer
Postat av: Anna..

Dunder snyggt köksbord.. snyggast i stan tror ja.. :)

Have a greatans day!

-love-

2006-09-12 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0