Puss i ljumsken å Glad Påsk!!!

Yo yo!!!
Påsken är vid dörren =) Godiset närmar sig med stora kliv.. Dock har jag redan ätit massa godis så jag har inte så mkt kvar, men sonen får ju ett stort ägg på lördag som mamma får smaka av        ;-))

Vad har hänt utöver det vanliga?
Var hemma hos Anna (från skolan) med Jenny förra fredagen.. Var riktigt skoj. Vi sjöng karaoke och hade det riktigt najs. Andreas var t.o.m med en sväng. Sen gick vi ut på krogen. Var inte det allra bästa så vi gick.. Träffa då på kill kompisar till mig. Stanna kvar ett tag och var social med dem. Med övertalning så stanna jag kvar på stan...
Kom hem ganska sent. Men... Jag var inte så full som man kan tro    =)

Helgen som var nu så fick jag oväntat besök i fredags. En gammal kompis från Sthlm kom över på kaffe. Han var nere i Lkpg för att mata en polers katt å ödla. Å denna polers känner även jag och Jenny. Det visade sig att denna snubbe var en som Jenny var förälskad i när vi var yngre. Vad är oddsen för det lixom! Jävligt skoj var det att se dem båda!!! Måste göras om!!

Sen kom ju Liza med pojkvän ner till mig på lördagen!!!'
Var jävligt najs. Vi umgix å åt god mat ihop.. Sen gick vi över till Jenny som hade fest hemma. Jag och hennes pojkvän rocka loss på Karaoke.. Var mkt jämnt men han vann i slutet -mutter å morr-
En vacker dag får jag ge igen   ;-))
Men wohooo vad skoj det var. Party party!!!!

Igår var jag och älsklingen på bio. Såg 300! Den var riktigt grym!
Hade fått två biljetter av gulliga Anna.
Så det är tack till henne som såg till att jag å Pälsklingen hade det najs  -kram å puss-
Sen hade vi det väldigt najs när vi kom hem!! -puss å slick-
Jag älskar dig min älskade blåbärsbuske!! -pussa massa på-

Och bästa av allt... Imorgon kommer Victor hem!!!!!     YEAH!!!!
Ska hem till älsklingens mormor på påsk middag. Ska bli riktigt gott. Sen på lördag är det dags att gå hem till svärföräldrarna på påsk middag =P    Yummie!!

Idag har jag hållt på med gamla kartonger... Hitta en heldel skojiga grejer.. Bl.a. biljetten från när jag och Jenny rymde till Gotland år 1994. How cool is that!! Sen även en bio biljett från februari 1997 när vi kolla på Nattbuss 807. Tufft!!
Minns båda grejerna som igår!

Just nu sitter jag hemma hos Jenny och närdar i väntan på att hon ska komma hem.. Ska närsom nu sno mig lite te. Är lite frussen. Vi ska idag sitta ihop med Linus bestman och fixa å dona lite inför bröllopet. Tycker det är sååå skoj att få vara med å planera å så. Jag längtar som bara faan tills den stora dagen asså. Det är en sådan extremt stor ära att få vara hennes tärna! Helt otroligt när man tänker efter. Jenny ska gifta sig! Min Gustav lixom!! Nu är man stor å vuxen.. den saken är ju säker! Så tufft! Ser fram emot den dag som Jimmy poppar frågan å friar till mig.
Älskar dig Jimpa!!!!!

Detta blev väldigt långt..
Nu ska jag avsluta och ta mig lite te. Jenny kommer om dryga timmen. Hade tänkt hinna med att spela en Beta. Det var skit länge sen och jag verkligen gillar det spelet.

Ha det bäst.
Puss i ljumsken å Glad Påsk!!!

Kommentarer
Postat av: theres gullpanna

:D:D:D:D:D:D ljumsken saknar dej söta pöta tösa :D det är en intressant blogg min favorit tös har..pussar i massor jordgubben

2007-04-11 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0