Tar dagen med storm

Jaha.. Jag kan inte uppdatera min blogg hemifrån och det tycker jag suger fethaja purjo!

Just nu sitter jag i skolan.. Ska få betyg i Psykologi idag     =)
Så här ser mina betyg ut just nu...
Data : MVG
MSK : VG
MGK : Hon har inte bestämt sig än. Men det blir VG eller MVG iaf    =)

Har fått halva VOO : VG
Den andra halvan får jag efter APU.
PS får jag idag

Ska bli väldigt spännande..

Får se hur jag gör för att uppdatera denna blogg under dem veckor jag går på APU. Det måste ju gå att lösa så jag kan blogga. Det är ju viktigt     ;-))

Idag ska min älskade son på kalas. Han säger att han är kär i denna tjej som fyller. Underbart!
Imorgon ska jag åka upp med Jenny & Linus till Sthlm. Ska träffa min älskade mamma och bror som jag saknar så det gör ont ibland. Mormor oxå! Men hon hoppas jag kommer dit annars får vi väl gå till henne. För träffa henne kommer jag. Älskar er oerhört mkt!!!!!!
Victor ska sedan stanna kvar hos mormor (sin egna) tills fredag, då pappa kommer å hämtar å kör ner till Lkpg. Han ska tydligen träffa ngn brutta. Haha!
Så min första APU vecka får en skön start utan dagis     =)

Har det hänt ngt skoj...?
Ja.. Jenny har köpt jeans. Det tycker jag är jätte skoj. Hurra!!! Hon är skit snygg i dem.
Igår pratade jag lite med en kär gammal vän. Ska snacka med henne ikväll när jag får tid efter jag lämnat Victor på kalas. Hoppas bara att vi båda har tid samtidigt. Ska bli intressant å se vart det leder.  Antingen leder det ingenstans... Men jag hoppas vi löser så aggen försvinner så man iaf kan messa med varann som normalt igen    =)

Hur som.. Nu ska jag o Jenny ta oss lite kaffe..

Ha det gott..
Å du.. Glöm inte en kommentar. Måste inte vara just här.. Går även att maila mig om det känns bättre..   ;-))

Puss i ljumsken å ha en strålande fredag!
(Ps.. Det är storm ute så håll i hatten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0