värsta värsta


NU är jag hemma hos min älskade mor!! Hur underbart som helst! Här blir man lite bortskämd and I like It!!
Har inte gjort mye sen jag kom hit.. Mamma har gått ut med Victor flera gånger.. Brorsan har även tagit med sig honom till en polers. Grannens ungar har frågat efter honom plus en annan 4åring.
Victor är poppis här uppe ;-)) Som sin mor var en gång i tiden i samma område. Hehe! Ligger i generna. *S*

Jag har visat Älsklingen vart jag gick mina första 6år i skolan.. Sen mötte vi syrran i Rönninge. Skön promenad.

Mormor var och fika. Underbart att se henne.
Ena min moster o en kusin var här för att träffa mig. Det var väldigt najs. Long time no see!
Nu sitter jag bara vid datan å slö surfar. Ingen trevlig vid msn eller ngt. Så jag sitter å gör ingenting.
Blir en kväll av svullo.. Jordnötsringar å lite chips plus cola =))))
Imorgon blir de pizza. Så nu får jag knappt äta på flera dagar, hehe!
Asså fatta.. Imorgon ska jag, Älskling, Jenny å Linus äta riktigt god pizza. Eller nja.. Jenny ska äta riktigt god kycklingsallad. Ska äta på en pizzeria i Tumba! -mumma-

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Hälsa familjen från mig.. -krama-

2007-04-23 @ 00:35:52
Postat av: Jimpa

Ja det var inga dåliga pizzor inte :D

2007-04-29 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0