80-tals fest

I lördags så hade jag och min vän en 80-tals fest ihop. Det var riktigt lyckat. Hade väldigt skoj!
Vi hade fixat lite lekar å tävlingar. Väldigt skoj blev det.

Såhär såg man ut...

80-tal

Haha.. Helt rosa var man. Men det tog inte lång stund innan ja låna ett par vita leggings av Jenny ist för dem rosa ja hade. Haha!

Ser ni även min uppdaterade tattoo =))

Underbart väder fick vi oxå, som ni kan se.
De var iaf väldigt skoj. Alla klädde ut sig. Najs!!!

Helt otroligt. Jag greja att lägga in bilder här alldeles ensam. Var hur enket som helst.
Nästan pinsamt att ja inte har fler bilder här. Usch!
Men nu när ja vet hur lätt de e så kommer de mer!

För övrigt så har skolan då börjat. Kommer bli en väldigt bra temin tror jag.. Känns som att de kommer gå väldigt bra. Precis som förra terminen ska ja sikta mig in på minst VG. Men självklart blir jag hur glad som helst om de blir bättre.

Nu e de dax att fixa lite inför morgondagen sen ska ja häna tvätt för att sen träffa John Blund några timmar.

Ha de bäst till nästa gång!

Tjingeling!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman
Fin bild du lagt in :)
ja i lördags var det massa skoj :)
kram

2007-08-23 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0