Fett med uppdatering =O

Kan ju börja med lite uppdatering..

20/7 - Var på stan med Anna. Åt på restaurang å fika. Massa najs. Snacka å hade de mysit.
Jimmy hämta oss.

21/7 - Hade en liten fest hemma. Jimmy bjöd över lite folk. Var väldigt trevligt faktiskt. Slutade med att sista gästen gick dryga kl 04.00. Hehe! Var skapligt trött när jag kom till jobbet dagen efter. Men helt klart värt de =))

22/7 - Möblemanget utökade hos mig. Vart finare än jag trodde. Trivs jätte bra med denna soffa. -älskar dig-

24/7 - Var hemma hos Anna som jag skrev om i förra inlägget

25/7 - Fest hemma hos Jenny. Spela poker å blev blåst på 50% av vinsten -morr- Gick ut på kvällen. Denna stad under sommaren är en död stad utan party folk ;-)) Ja menar, löningdag och onsdag, lill lördag! Hehe!

30/7 - Jimmys första dag på sin semester. Vi åkte ner på stan å njöt av god lunch. Shoppa å hade de jätte najs!
På kvällen åt vi ute å sen spela mini golf. Sen åkte vi hem å fortsatte me de mysiga hemma. Underbar dag med min älskling!!

1/8 - Marknad!!! Åkte dit å hade de väldigt najs. Köpte mest grejer till min son. De viktigaste fick jag me iaf. En väska, solbriller å skor/flip-flop *S* Väskan köpte älskling till mig då jag inte kunde bestämma mig om ja skulle ha den eller inte. Min älskling sponsra mig i mitt väsk köpande -pussa-

3/8 - Älsklingen köpte ny bil. Saab 9-5 turbo -98a. Han hämta mig på jobbet så åt vi på restaurang. Mumma!
På kvällen satt vi mörners ute servering med en kompis å hennes kille å en kompis. (Anna, Andreas, Helene)
Andreas å Jimmy åkte hem tidigare på kvällen. Vi tjejer stanna kvar å ja var väl hemma kanske halv två eller nåt. Najs! Anna fixade lite rock så då vart de jobbigt att gå ;-))

4/8 - Satt på Mörners med Jenny. Var väldigt najs. Drack en massa öl å snacka skit. Följde sedan med på fest. Hon å hennes mans kompis fyllde år.

5/8 - Jag å älskling åkte till kolmården. Hur underbart som helst. Gick omkring där hela dan. Helt fantastiskt!
Me und my love!!!

6/8 - Åkte till en tattoo studio. Boka tid för att styla till den som jag har. Länge sen den gjordes nu å den har lite skönhets fel. Men på fredag är den som ny å ännu snyggare!!! =) Hurra! Efter det åkte vi till ner till Kolla å bara var. Hur underbart som helst. Vi sola, grilla, sola, fika, sola. Bara njöt av varandras sällskap. Najs som attan. Senare mot kvällen kom andra i släktet å fika. Vart ganska många där ett tag.

Igår
så var jag och älskling på Smultronstället i Söderköping å åt en feting god glass. Nästa gång ska jag byta ut daimglassen mot banan å chokladsåsen till colasås. Men den rök i blått å var super god =)) På kvällen mös vi med take away från Ming Palace, (4 små rätter =P Hur mumma som helst) framför en film.

Idag har jag varit på stan med en kompis, Otto. Skulle shoppa honom linne. Han fick med sig två linne å en skjorta. Super najsa grejers. Ja fick oxå med mig grejers hem. Två "tröjor" å ett par "tofflor". Super najs!

Nu
återstår bara en arbetsdag å sen typ en halv ledig dag, sen e de dax å fylla i trycket på armen. Å de kommer bli så najs asså! Planerar redan på nästa motiv.. Har många ja vill göra å ja vill ha på många olika ställen. Ojojoj.. Men de blir slutet på månaden för nu har ja inte råd. Sen vet jag hur de blir.. Jag vill så mkt å så slutar de me att jag inte göra ngt. Haha!

Nu är detta tillräckligt långt..

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Jimpus

Längsta inlägget än sålänge tror jag..men du lyckades nog få med allt :D
Älskar dig!

2007-08-11 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0