lite gott o blandat

Jaha.. vad har hänt sen sist..
Har badat ute, jätte härligt faktiskt. Bada med Anna å hennes Snubbe Jocke. Jimmy var med men han bada inte..

Jag har fyllt i min tattoo som blev hur snygg som helst. Hurra! Äntligen kan jag gå ut utan att skämmas..!!!

Min vän Jenny är hemkommen från Bröllopsresan. Brun å härlig. Hade de väldigt najs, vilket man kunde fatta iaf.
Och med tanke på att hon är hemma så har jag nya parfymer =P Wonerbart!!

I måndags börja skolan igen. Hur najsit som helst de oxå. Har handlat inför starten oxå självklart. Nya block, pennor å väska *S* Väldigt skönt att få lite mer regelbunden rutin i livet igen. Sen har självklart min älskade son kommit hem från sin far där han tillbringade typ 3,5 vecka. Han hade saknat mig jätte massa. Men å andra sidan hade alla gjort de om deras mamma var som jag ;-))


Sen under tiden så har givetvis shoppat en del. Senast idag då vi var på stan. Nya tröjor! =))

Imorgon... Då e de feting fest på G asså. Jag och Jenny har en 80-tals fest ihop. Ska bli hysteriskt skoj asså. Ska fixa med lite lekar å tävlingar. Jävligt najs.

Ni som inte kommer... Ni missar ngt fett!!!!


I torsdags var vi på kalas. Jimmys kusin fyllde. (samma dag som exet, Victors pappa). Jag köpte present till henne från oss alla. Blev smink å så.. Hon blev jätte glad. En av grejerna ville t o m hennes mor ha så hon inhandlar de idag. Ibland så är ja sååå bra asså! Hehe!

Nä... Nu ska ja passa på att surfa lite, sen ska ja vila lite. För att sen möta Jenny mfl i centrum,. Ska handla lite grejer inför festen ikväll. Sen ska vi äta, sen ska vi fixa oss. FÖr sen e de dax. Hurra!

Hörs å störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0