Rock fest

Jahaja.. då var det dax för mer uppdatering.


I lödags så var ja på fest. Med rock tema. De vara najs. Sluta dock inte som jag ville, men man kan väl inte få allt man vill i livet.. För att få veta hur jag såg ut kan ja lägga in en bild då ja vet hur man gör nu *S*


Rock fest

Såhär såg ja ut.. Inget märkvärdigt. De som dock inte syns är att jag har nätstrumpyxor å en kort kjol oxå. Hot mama var ja kan ja lova!
Denna fest var väldigt najs då de var rock musik mer eller mindre hela tiden. Riktigt bra rock oxå. Några låtar ja inte hört men annars var de mesta känt för mig.
Körde likadana tävlingar som på 80-tals festen. Pris för bäst klädda samt musik tävling.
Johanna vann även denna klädnads tävling =))
Ngt annat som även var skoj är att min goda vän Zentio kom dit. Riktigt skönt att se honom. Hur najs som helst att han ville komma. Likaså gäller för min andra goda vän Robert.
Festen i helhet var väldigt najs. Hade väldigt trevligt. Kim å hennes sambo, Erik var väldigt trevliga. Även Eriks vänner. Så kvällen blev lyckad. Självklart fick Therese köra sitt fylle spel =D Hurra! Hur skoj som helst. Me love it!

Jimmy satt på ngn uteservering med vänner å druckit öl. Även gått å dansat några danser på Harrys. Sen kom han till festen. Stanna en stund sen tog vi en taxi hem. Jag vill oxå ut på krogen å dansa. Får bli en annan helg =)))

Skolan.. Den går jätte bra. Ska börja med alla hemskrivningar idag. De e en del som ska göras. Dock inte mkt men de e tillräckligt då dem e stora.

Det får räcka för tillfället. Orkar inte skriva mer nu.
E ni mer nyfikna på foto så får ni skaffa ett konto på facebook.com å kolla in mina bilder ;-))

De va allt för denna gång!

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0