Pluggar =D

Idag har jag varit väldigt duktig och gjort mitt arbete i medicin, mikrobiologi      =D
Har det nu sparat på mitt USB minne     -wohoo-
Tagit ganska många timmar.. OCh ännu inte riktigt 100% klart. Ska finjustera på lördag fm för att sen göra det sista på söndag.
Nu ska jag avsluta allt och gå hem. Jenny o Linus hämtar mig där om dryga 20 för att åka till Maxi. Skönt att komma dit och handla. Vet inte riktigt vad jag ska ha, men ngt blir det. Alltid ngt man behöver hem. Minst mjölk och frukt iaf. Det är skönt att handla på Maxi   =)

Tiden går iaf väldigt långsamt.. Det är bara onsdag idag. Victor kommer inte hem förrän om jäääätte länge.
Det positiva med denna dag är ju att det är OC ikväll      =P

Idag är en skapligt bra dag. Mkt bättre än igår iaf. Igår var inte en bra dag. Var på väldigt dåligt humör, väldigt länge. Men men.. Man ska ha sådana dagar oxå.. Låg igår kväll och prata med Jimmy om allt.. Sen kändes det bättre. Svartsjuka var en av bovarna till mitt dåliga humör            -host-

Det var allt intressant jag hade att komma med denna gång.

Have a nice one!

Kramizar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0