super najs!

Det finns en del att skriva.
Men jag skriver bara det som är aktuellt. Får uppdatera mer ngn annan dag i veckan.

Just nu är jag hemma hos Anna i Ljungsbro. Sitter i soffan å har det lyx med en värsta snygg laptop   =P
Kom hit igår efter jobbet. Vi satt ute på baksidan å hade det väldigt trevligt. Snacka skit, spela yatzy å bara umgix. Hennes sambo spela data så vi kunde vara ensamna. Det var snällt. Fick en massa kläder av henne oxå   =))  Lika najs varje gång hon får för sig att rensa sin garderob.
Gårdagen var väldigt trevlig. Måste göras fler gånger. Påminner om förr lixom. Saknat det som fa-an!
God mat fick jag oxå. Köttfärssås a la Anna   *grrrr*
Alldeles för sällan som man äter den.. Likaså hennes goda stroganoff   *grrrr*

Hjälpte till att montera ihop hörnhylla till badrum, hatthylla plus skohylla. Jag å Anna är stjärnor på att montera. Inte ett problem fick vi   =D   Hur bra som he

Än så länge är jag upp själv då dem båda är tröttmösser som sover hur mkt som helst *visslar* =)  

Ikväll är det fest hemma hos Jenny. Jag hoppas att Anna + sambo hakar på. Ska bli trevligt. Dricka lite alkohol å umgås.. Spela poker för den som vill... Sjunga karaoke för den som vill.. Eller bara supa sig full för den som vill...
Kommer bli najsit!

Jaha, nahe...
Om jag ska ta å gå på toa nu innan det händer ngt otrevligt i hennes soffa..
Ha det bäst!

Äkta kärlek lyser även upp gråa dagar!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Super Najs som alltid! å ja.. du har rätt.. det måste göra mycke oftare! Tycker om att ha dig här.. Jocke har godkänt ditt sällskap oxå.. :D ;)
<3 ya

2007-07-27 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0