all day long!

Idag har jag haft mitt första 3G samtal!   H U R R A ! ! !
Ganska tufft måste jag säga.. Hur najs som helst å se den man pratar med! Synd att det är sååå dyrt bara. Men men..   ;-))

Igår fick jag iaf trevligt en timme dryga. Pratade med en kär vän som höll mig sällskap -krama hårt-
Annars så var det inte mye som hände. Läste ganska mycket igår. Var länge sen. Måste vara bättre på det. Det är avslappnande. Tiden gick ändå väldigt snabbt.

Idag har Jenny det väldigt najs.. Hon är i Tyskland å e omringad av en massa sprit. =P Najs juh! Imorgon kväll ska hon å jag snacka med en kompis till mig som ska hjälpa till på bröllopet. Ska ge detaljer å så. Kan vara bra å veta vad man ska hjälpa till med *S* Ska bli väldigt trevligt att ses igen. Var ett tag sen nu -krama- Kanske man kan ta sig en stänkare samtidigt oxå =P Gott juh!

Ikväll är det bio som gäller. Älskling å jag ska ha det väldigt najs. Ska bli väldigt mysigt! Just nu är han å jobbar.

Har just fixar lite här hemma. Är snart klart. Men jag orkar inte mer så jag satte mig här för att få mer krafter ;-))
På tisdag kommer min bebis hem!!! H U R R A ! ! ! Saknar honom så fruktansvärt mkt! Ska bli helt underbart att få hem honom igen! -älskar mest-

Annars.. Annars är allt som vanligt.

Nä nu ska jag fixa det sista å sen ringa ngn som kanske vill hitta på ngt.

Saker å ting spelar roll. Stora som små.. Man ska vara rädd om dem nära å dem tillfällen som finns. Ska njuta så mkt man kan medans man har tid. En vacker dag kan det vara för sent. Å det sägs att tiden läker alla sår.. Men det är inte sant. Tiden gör det bara lättare att handskas med dem.

Tänk till en eller två gånger innan du säger/gör saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0