Midsommar helgen!


Haft en helt okej helg. Midsommar, efter jobbet, åkte vi ner till kollo och grilla med Älsklingens familj. Mye trevligt. Drack några cider...

Igår jobba jag hela dan.. Delad tur hade jag, 07-12 + 16-20. Dem timmar jag var ledig sov jag som en gris. Ändå är jag trött. Men men.. Idag har jag oxå jobbat. Dock bara halva dan. Så nu har jag tjänat ihop lite över 20 timmar stor helg   =D
Idag efter jobbet har jag städat i lill-älsklings rum. Vi har hämtat en tv-bänk hos älskling som han ska ha i sitt rum. Nu har han tv, xbox å video på rummet. Fri användning, dock under vissa begränsningar   ;-)) 
Sen var vi på Kollo å hämta drickan som vart över.. Handla i centrum å sen kom lill-älskling hem   =))   Hurra!
Han var jätte glad å tacka mig för att jag hade städat hans rum!!!   =))

Jag har nu jobbat 1 av 8 veckor på mitt semester vikariat. Har jobbat i denna byggnad sedan vecka 17. Känns inte. Känns som jag bara har varit där i några dagar (då var dem 5 första som elev via skolan, sk  APU)

Jahaja.. Inte har du uppdaterat din blogg än. Ändå har du tid att surfa runt å läsa min  -blänger på-
Seså.. Fixa!!   ;-))

Maintain me with something funny!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0