Möhippa!

Jaha.. Då var äntligen Möhippan avklarad. Så som jag hållt på asså. Haft motgångar in i det sista. Å då menar jag verkligen in i det sista. Från början skulle vi vara ca 15 pers. Men det droppade av en efter en under resans gång.
Senast var i torsdags.. En i onsdags å en i torsdags. Samma vecka som det ska vara. Det hela sluta med att vi blev 7st. Men men..
Nu vart det trevligt å skoj iaf. Men jag som kämpat å hållt på som en Jude! Jenny hade iaf skoj å vi alla andra hade oxå skoj å det är ju det som räknas! =))

Vi åkte först å hämta henne.. Ca kl 09.30 Hon var då på alla fyra i badrummet å städa i t-tröja å mysbraller. Ansiktet höll på att glida av när jag sa att vi skulle packa lite grejer å några till bekanta ansikten titta fram *S*
När det var klart åkte vi ut till Ljungsbro till ett underbart bad ställe å hade väldigt najs i solen. Brände mig på höger arm och mer eller mindre hela ryggen =S
Satt å snacka.. Bada lite.. (Dock bara jag, Anna å Jenny *S* ) Sen grilla vi korv å åt det med lite potatis sallad å rostad lök till.  Mumma!!!
Självklart är det även alkoholförtäring under tiden oxå =))
När vi var klara där ute efter ha kört en liten frågelek jag hade med mig så åkte vi hem till en av oss som bor i Ljungsbro. Där duscha vi allihopa å fixa oss för kvällen. (lika självklart här att det är alkoholförtäring under tiden) Beställde en drös med pizza och handla lite snacks.. Sen umgicks vi.. snacka... sjöng sing star.. Hade det väldigt trevligt! Körde även lek å fråge sport som jag oxå hade med mig.. Vi skratta så vi tjöt allihop.

Totalt på hela kvällen lyckades Jenny få i sig ca 12 cider å ett par liter vin.. Haha!
Så det ska vara!

Under tiden så var min son med Jimmy hela dagen. Dem hade det väldigt trevligt. Åkte bl a till Ikea å köpte mer backar till hans rum.. Var nere på kollonin å lekte osv
Victor hade en väldigt bra dag med Jimmy (och tvärtom självklart *S* )

Att jag inte nämt möhippan tidigare fattar ni säkert själva då hon är en av dem som läser denna ;-))

Ikväll ska jag, Jimmy å Victor åka över till Anna å hämta lite grejer som jag glömde där. Då får hon även träffa Victor.. Det var hur länge sen som helst dem sågs.. Det var lixom ngngång i december tror jag... =S
Hon kommer nog få en smärre chock *S* För han har blivit väldigt stor

För övrigt så har det inte hänt så mkt vad jag kan komma på just nu iaf...
Inte mer än att min favo Liza har varit på besök. Det var hur trevligt som helst. Jimmy köpte glass till oss som vi mös med under kvällen. Fick en tvål av henne som hon köpt på ngn marknad. Lukta jätte gott.. Jimmy fick oxå en.
Jimmy, Liza å Victor kom å hälsa på mig på jobbet.. Så nu har min älskling fått se hur mamma jobbar..

Vad händer annars idag då..
Jag hållerp å att tvätta åt min större älskling som är så duktig, för han jobbar ;-) Inte för att han gör så mkt där men han är iaf ifrån oss... Och det är inte lätt. För såna som mig å Victor saknar man hela tiden -fniss-
Ska städa lite på Victors rum så det blir fint. Ungefär lika fint som det är annars. Fick mig en fin överaskning när jag kom hem igår då det var städat å skurat å grejer.. Jätte fint var det.
Sen ska laga jätte god mat till oss innan vi drar till Ljungsbro.


Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Jag jobbar faktiskt jättehårt! :D

2007-06-19 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0