solen skiner!

Idag är det dagen innan den vackra nationaldagen.
Sitter framför datan å lyssnar på musik.Idag jobbar jag 15.30-21,00. Vilket är bra då man får ob-tillägg. Men samtidigt väldigt trist då min son kommer hem ikväll  =((   Men jag ser ju honom när jag kommer hem. Hoppas jag. Kanske sover han. Beror på när pappan lämnar honom. Får se. Men jag hoppas han är lite vaken iaf när jag kommer hem. Saknar honom ngt så enormt asså! Min bebis!!!!

För övrigt så det mer eller mindre som vanligt. Börjar känna lite stress inför sommaren. Men det blir nog bra.
Får helt enkelt försöka ta en dag i taget annars kommer jag bli ett nervvrak.

Mitt lilla problem jag hade med ögonen är mer eller mindre borta. Gick till slut till läkaren å fick droppar med anibiotika samt ngn form av olja som ska ta hand om ögonen. Det var tur att jag gick när jag gick för mina vackra ögon hade en inflammation där bakom. Dem var så torra där att det blivit inflammerat   =((  Ojojoj! Ja.. Bättre sent än aldrig.

Tiden denna morgon har gått väldigt långsamt. Gick typ upp elva. Satte på datan. Åt frulle. Nörda lite.. Duscha väldigt länge. Suttit på balkongen ett tag i solen.. Och nu sitter jag här igen. Och kl är inte mer än halv två typ.
Ska plocka ihop Victors kläder så han får ett fint rum när han kommer hem.. Mer än så orkar jag inte.

Asså shit.. Ikväll kommer min bebis hem!!!!!!
Längtar som fa-an!


Ha en skön dag!

Sol i blick hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0