...torsdag...

Det är helt underbart!
Solen skiner..
Jag är på bra humör..
Har varit på stan å shoppat idag. Massa nytt. Inkl nya kläder som jag ska jobba i. Det är ju olidligt att jobba i svarta lång braller å stor tröja.. -Huvva!-
Men nu har jag snygga shorts å massa linnen som jag ska ha på jobbet i sommar =) Hurra!
Riktigt trevlig dag jag haft. Jenny å jag åt lunch ute på gräset. Najs. Satte oss på en uteservering å typ fika.. Drack fanta å en massa massa vatten. Solen var super varm. Väldigt najs. Så nu hoppas jag att jag fått färg. Annars e de ngt som är väldigt skumt. Borde ha bränt mig så varmt som det var. Satt i solen å götta oss!

Imorgon å hela helgen börjar jag inte förrän kl 12 =))
På söndag kommer min älskling hem! Hurra!!! Längtar som bara fa-an tills dess =)

Jenny sticker till Sthlm imorgon å ska på en liten kryss med sin syrra å hennes äldsta dotter. Det är oxå ritkigt najs.Jag vill oxå åka till Sthlm å ha det trevligt samt åka på en x-ning
Men men..
En annan gång kanske ;-))

Hur som haver..
Om 45 min slutar min älskling jobbet. Ska då åka å kolla skor plus handla på maxi. Najs!!

"Kom ihåg: Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!"
Christoffer Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0