Rubriker.. -mutter- Ngt passande.. En massa blaha?

Jahaja..  Nu sitter jag i skolan. Har lunch för tillfället.. Idag åt jag egengjord tonfisksallad. Väldigt gott =)

Saknar mina älsklingar. Den ena är på dagis å den andra jobbar. Som tur är så är det hans korta vecka. Så han kommer hem snabbare =)
Ikväll är det inte så mkt skola som behöver göras så då kommer vi umgås mer. Sen får vi inte glömma.. Det är onsdag, vilket innebär att det är OC ikväll Hurra!!
Ska lägga mig skapligt ikväll.. Är ruggit trött. Vakna i morse och visste knappt vad jag hette eller vart jag var.. =S

Nä..
Jag fyller i allt vid ett senare tillfälle då jag har mer tid. Nu är det dax att gå ner till klassrummet för avcheckning hur alla ligger till i grupparbetet.

Ha det gott alla!

Kramers!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman.. Det var visst inte Oc i går... Men som sagt det var bara bra för då kunde du hjälpa mig lite... :)

2007-03-08 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0