21 maj.


21 maj idag. Stört vad tiden kan gå fort när man tänker tillbaka.

Hör å häpna.. Igår var sista avsnittet av OC!   -gråter-   Och jag är inte nöjd med det heller.  -muttrar-   Det hände väldigt mkt under det avsnittet. Sen fick man inblick i framtiden, långt in. Jag tycker ju att man kunde skippa inblicken å fixat mer avsnitt ist.  

Min älskade serie är nu slut!!!!!  -snyftar-

Jag har nu tackat nej till en riktigt skojig grej. Känns väldigt tråkigt men jag tror det är till det bäst.
Blev erbjuden att jobba på Justin Timberkale samt Metallica. Men det blir för krångligt för mig då jag har Victor samt jobbar. Båda dessa dagar är en vardag. Och som ni vet är jag i behov av alla pengar jag kan jobba ihop. Så två dagar lön-förlust gör mkt. Dessutom kostar det att åka upp å så. Hade mer än gärna gjort det. Hade ju varit hur tufft som helst. Men med tanke på omständigheterna så får jag inte ihop det. Trist men nödvändigt!!!  -kramar om T-

Idag börjar jag kl 13. Jobbar till 20.30... Ska bli skönt med en lite kortare dag faktiskt.

Då var det bestämt.. V åker till mormor över helgen för att sedan vara med sin far å farmor under nästa vecka. Kommer hem igen till helgen (antar jag och tar för givet). Kommer bli ruggit tomt utan honom. Kommer sakna honom väldigt mkt. Jag tycker det är jobbigt när han sticker iväg en längre tid. Saknar han lixom när han bara är med pappa över helgen. Fördelen med att han är borta under veckodagarna är att även jag får en pause från dagis plus att jag kan göra vad som utan att tänka på kl osv. Så jag är extremt delad inför denna vecka som han är borta -håller i-

Helgen har varit väldigt bra faktiskt. Gått fort å smärtfritt. Igår åkte Älsklingen iväg med jobbet till Sollentuna Vallen med jobbet. I Sthlm var det solsken å najs.. Här hemma var det fint väder om man bortser från stormen vinden ställde till med    ;-))   Jag å V var hos Jenny och åt jätte god smörgåstårta och hade trevligt. Han tycker så mkt om att leka med Lilla Linus å Anton att han sprang nästan hela vägen. Eller som han sa.. "Jag tränar"    -pussar på-   Älsklingen kom å hämta V medans jag stanna kvar å hjälpte till med mer detaljer inför bröllopet. Mkt trevligt hade vi å mkt blev gjort. Å då var vi ändå nyktra  *S*

Nu är kl 11.17.. Dryga 1,5 timme kvar innan vi ska till dagis. Så jag måste börja lite lätt med lunch.
Ha en super dag!
Glöm inte kommentera!

Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0