Allmänt

Det första jag vill göra är att göra en liten förtydligan (eller vad det heter =S )..
Ang inlägget igår så menar jag inte att jag vill ta självmord. Det jag skrev ang att sluta andas handlar inte om att tamitt liv.. Det handlar om att jag vill att tiden ska stanna upp. Inget annat.

Idag är det torsdag.. Hela dan faktiskt. Och jag är ledig.. Håller på att städa men tar nu en liten liten pause framför datan. Passar på att skriva lite blogg under tiden i väntan på att maskinen ska bli klar.
Lite senare ska jag och V åka ner på stan å köpa en present till en tjej på hans dagis. Han ska nämligen på kalas idag =) Får se om jag hittar dit. Men det borde jag tycker jag =S


Igår pratade jag med Älsklingen... Det kommer lösa sig i sommar! Hurra!! -andas ut-

Kommer tacka ja till jobbet på min praktik. Jobba där vecka 25-31. Dock var det till v. 32 men jag ska säga att jag inte kan det. OCh hoppas på att det går bra. Funkar det inte så har jag ju inget val än att jobba även den veckan. Vilket innebär att jag inte kommer ha ngn semester denna sommar. Eller njae.. Ofrivillig semester v 23-24. Men hur skoj är det då? Ingen annan som är hemma plus inga pengar ='(( Men vad kan jag göra åt det lixom. Nada!

Än så länge har det inte hänt ngt.. Pratat med A i morse.. Även pratat med Jenny några gånger. Hon har blivit erbjuden jobb på samma ställe som jag i sommar. Hon kanske tar det.. *hoppas*

Nahe.. Om jag kanske ska göra lite nytta innan jag tappar lusten helt.
SÅ tråkigt att städa å tvätta..
Har du inget för dig å bor i närheten av mig.. Kom förbi å hjälp till ;-)) Ingen skulle bli gladar än mig.

Om ca 8 veckor så är det dax för bröllop. Ska bli väldigt najs. Ser fram emot det ritkigt ordentligt. Jag har ju dessutom äran att vara brudtärna. Wonderbart!!!!


Ha en greatans dag!


Kommentarer
Postat av: LillaAnna


Jag sa ju de.. det kommer lösa sig.. :)

Ikväll kommer DUUU!!!!
Hurra!!!

2007-05-11 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0