Dagen då han återvänder hem!!

Idag är dagen då Victor återvänder hem från sin far!!! Hurra!
Vi ska åka å hämta honom om ca 30 min. Yeah! Saknar honom som bara den!!!
Idag har jag gjort typ ingenting. Så lite som möjligt. Jag har suttit vid datan.. Duschat.. Spelat lite beta. Gick inget bra.
Mailat lite.. chattat lite.. messat lite.. snackat lite i tfn..
Lite av allt. Men lika glad är jag för det =))

Snart slutar älskling på jobbet å kommer å hämtar mig. Ska stanna vid macken för att köpa lite transport medel så jag håller mig vaken. Denna gång ska jag inte somna utan vara vaken å hålla han sällskap.

Annars så var jag hemma hos A i fredags. Sov kvar till lördag då en kompis hämta mig 06.15 å körde mig till praktiken. Det är lixom tack vare honom som jag kunde åka ut. -krama om-
Det var väldigt najs å umgås med A igen. Det var väldigt länge sen. Ritkigt najs å känna vanligheten i vardagen igen! Spela Yatzy oxå. Inget förändrat där heller ;-)) Jag vann alla gånger -visslar- ;-))
Sov typ ingenting.. Men det gör inget. Det var alla tiders!!! -saknat-

För övrigt så vet jag inte vad jag mer ska skriva.

Jag är på bättre humör.. Allt känns mkt bättre nu. Det gråa har blivit mer i färg =D Hoppas bara att det håller i sig ett tag nu. Känner att jag är trött på svacker.

Nu ska jag göra mig i ordning så jag är klar när älsklingen kommer å hämtar mig!

Ha det bäst.

Tänk på att gräset alltid är grönare på andra sidan.. Men smaken är bättre hemma!!!
-haha-


(om mens är kvinnligt.. Varför har inte alla kvinnor det då?)

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Hmm.. Vad handlar den där mens grejen om då? -undrar- Tack så enormt mycke för i fredags! Hur najs som helst.. måste göras om.. ofta och längre!! -tycka- <3

2007-05-14 @ 00:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0