Hatar rubrik

Igår var en väldigt lång dag. Plågsam dag.
Gårdagen var sådär. Kände mig väldigt ensam å övergiven. Blev övergiven två gånger igår.. Vad är oddsen för det då lixom? Till slut kom Kristian till min räddning.. Han drog ut mig å Victor för att sparka lite boll å spela kubb. Fick det väldigt trevligt =) -krama om-
Skulle ha kunnat åka ut till Anna några timmar innan hon skulle iväg.. Men kände inte för att sitta å vänta på bussen över 20 min på kvällen och riskera att Victor skulle vara trött å grinig. No no. BIG NO NO. Men det är ju tanken som räknas..   -massa kram till dig-

Nu väntar vi på att kl ska bli lunch.. För efter lunch ska Victor få leka med en dagis kompis. Ska bli väldigt najs.
Få komma ut å leka lite.. Fick smak av det igår å det var najs.. Mer lek utomhus =P

Då är det söndag fm och jag är på skapligt dåligt humör idag. Måste vara för att det är söndag å man ska åter till vardagen imorgon. Varför kan man inte bara få stanna upp tiden en liten liten stund.. Det är såå mkt jag vill/önskar göra. Tänk om man mår bättre på helgerna å inte vill ha vardagar.. Tänk om man kanske känner sig mer fri på helgen å känner inte för att bli inlåst igen.. Tänk om helgen ser man i färg medans resten av veckan är grå?
Vad ska man göra då?
Under veckodagarna kan man inte göra ngt alls.. Då är allt på rutin å finns inget utrymme för andra saker. Inte heller impulsiva grejer.

Suck!

Life sux, then you die!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna


Life don´t suck.. and U know it!

Ta till vara på allt du tycker om!
Tänk på hur mycke bra du har!

Tänk på mig.. :)

Finns här!

-krama om-

2007-05-06 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0