Here we go again

Jaha! Allt jag har att säga åt all skit är HA!

Är trött på att det hela tiden är ngt som ska gå emot mig. Jag kämpar å står i så gott jag kan för att ha ett så drägligt liv som möjligt. Men varför ska det hela tiden dyka upp ngt som drar ner mig igen!!!????
Denna gång är det CSN. I grund å botten får jag dock skylla mig själv..(med tanke på att jag inte hade ngn koll på min inkomst år 2005 å rapportera det till dem)  Men dem har nekat mig fortsatt studiestöd för termin 2 o 3. Som ni alla vet så studerar jag omvårdnadsprogrammet, inriktning psykiatri. Skicka in ansökan i tid till CSN så det bara flyter på sen när höstterminen väl börja. En grej mindre att bry sig om lixom. Men då är det så att det återkrav jag fått från 2005 är ett hinder. Måste antingen betala det eller det som jag redan har en avbetalning på. Ligger strax över 3000 kr. Jo men visst lixom. Jag har en halv inkomst nu i maj. Ingen i Juni å två veckor i juli för att sen komma i fokus i august --> för då kommer CSN. ELLER INTE! Nu måste jag betala 3000 (å lite till) för att komma så långt. Hur i hela h-e ska jag lösa detta helvete. Jag som fixat min ekonomi så j-a bra tills nu.. Nu riskerar man dessutom att bli utan jobb och utan skola. Utan utbildning oxå för den delen.

BLÄ!!!!

Jag är sååå less på all skit asså!
Alltid ska det vara ngt som är i vägen!

VARFÖR????

Kommentarer
Postat av: Jennyzan

Du gumman... Allt ordnar sig ska du se :)
Annars så finns jag här om du vill ha hjälp

2007-05-16 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0