klaga klaga depp depp

USCH!

So far no good!!!   D=  Sitter hemma med Victor och har väldigt tråkigt. Tänkte gå ut å leka med Jimmy å Victor.. Men han drog till stan med en polers som skulle köpa en tröja. Så vi kommer gå ut själva. Inte lika skoj. Å jag kommer definitivt tycka det är tråkigt. Men ut måste han ju. Kan ju inte vara inne en hel dag   =S   Inte en så fin dag som denna   =S    Vi ska även till centrum för att handla massa gott. Ska svulla som ett cp ikväll och gå massa i vikt å tycka allmänt synd om mig själv. Sen kommer jag må dåligt i flera dagar för att jag ätit så mkt skräp och slösat pengar som jag egentligen inte har...

URK!

Vad du än tänker så är mitt svar Nej!
Jag kommer självklart inte att äta massa skräp ikväll..! Jag ska ju börja skärpa mig å gå ner i vikt till bröllopet i Juli. Däremot kommer jag vara hemma ikväll å vara allmänt deppig. Väldigt många är på klassträff å jag är hemma och kan ingenting göra.. Skulle vara jävligt najs å dricka mig full. Det var ett tag sen man var full. Sådär härligt full...

BLÄ!

Denna dag känns verkligen inte bra.. Mkt vill jag göra men det är inte mkt jag kan göra.

Idag är en dag man ska klaga klaga klaga klaga! Vilket jag normalt inte gör   -visslar-
Känns även som att det kommer bli en tuff månad rent ekonomiskt. Å då kommer nästa månad bli ännu värre   ='(( Får ju då endast ett halvt CSN stöd.. Kommer bli många gråa dagar i maj..

TVI!

Men men.. Jag har hört ngn smart j-el säga ngngång att ingenting blir bättre än man gör det.
Så jag får väl sluta upp med denna beklagan å göra ngt skoj ist. Kanske gå till centrum NU å så..
Funderar dessutom på att göra potatisgratäng till mig å Victor. Jimmy mfl har ju lyxen att gå på klassåterträff idag. SÅ det blir bara jag och Victor. Å vi kommer få det super mys! Ska bara ha det allmänt najs å ikväll blir det mkt mys å gos!

Hoppas er lördag är bättre än min. Får se hur denna slutar. Men jag tror det kommer bli bra i slutänden.. Eller vad tror du??

Ha det så bra ni kan!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0