Måndag igen =S

Jaha.. Då var det måndag igen. Denna vecka kommer bli väääldigt lång. Vara på APUn hela veckan utom torsdag.. Då är jag ledig. Den ända dagen på hela veckan  =S 
Igår var iaf en bra dag. För vissa  ;-))
Då vi åt en sen frulle så gick vi ut innan lunch... Gick hem för att äta sen gick vi ut igen. Var ute hela dan å gick in för middag typ kl 18. Fått färg på armarna   =D  Det var väldigt najs å vara ute hela dan. Och tur var det för idag när jag vakna hade det regnat..  =S  Men det är bra för vissa.. Som för typ älsklingen.
Idag är skapligt utvilad men ändå trött. La mig tidigt igår för att sova.. Somna nog direkt å sov hela natten  =)) 
Victor ska tydligen ha hostat en del under natten.. Väckte honom kl 8 idag. Kanske förklarar varför han sov så länge idag.

Hoppas alla mina klasskamrater hade det najs i lördags. Har än inte hört ngt ifrån ngn men jag ska skicka iväg ett mail till en av dem... Är sååå nyfiken!

Nu ska jag fixa mig... Inte för att jag måste, börjar ju kl 12, men jag ska lämna Victor kl 09.30 då fröken frågade det i fredags. Ska öva inför en cirkus. Ser fram emot den.. Kommer nog bli super bra..

Ha en skön dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0