regn regn å åter regn

Då är det åter en ny vecka med start måndag. Idag har jag jobbat 5 timmar. Det var lååånga timmar. Hade mer eller mindre ingenting att göra. Men nu är jag hemma sen ett par timmar sedan. Har ätit min underbara soppa och ätit banan plus druckit mjölk. Håller nämligen på att försöka gå ner i vikt. Följer en sopp-diet typ i 7 dagar. Idag är dag 4 =)
Hoppas att det funkar så jag inte har plågat mig i onödan.

Min situation denna månad med pengar är sämre än dem andra detta år. Inte skoj alls. Tär på humöret.
Om jag bara hade mkt pengar asså!!!!!!!

I helgen har jag jobbat både fredag å lördag 12-21. Gick väldigt bra. Var den som lämna över till nattpersonalen ;-))
Var på en fest i lördag i Tranås. Kom dit typ 22,00. Hade det väldigt najs i dryga timmen. Sen spåra det ur å typ kl 00,00 åkte vi (jag, Jenny, Linus å Nicke) hem igen. Men men.. Vi alla har väl våra tillfällen antar jag =S

Nu om ca 30 min ska jag åka ner till stan för att lämna in mitt slutbetyg från praktiken. Ska kolla om jag hittar svarta byxor å en svart tröja till Victor. Han ska ha cirkus grej på dagis på fredag =)) Ska även lämna in ett par av Victors jeans till skräddaren som knappen pajjat på. Den är nya, bara använda ngn gång. Sen ska jag åka hem igen med Älskling som slutar jobbet lagom till jag är klar =))


Ikväll ska jag bara ta det lugnt å njuta av min Älskling. Vi ska ut å ta en promenad å bara ha det najs.
Bara njuta av varandras sällskap. Är sååå sugen på att äta ngt gott till middag å skjuta på dieten ngn dag.
Passa på att ha det najs med Älskling.

På torsdag kommer Victor hem igen   =D  Hurra! Längtar!!! Han har ju varit borta sen torsdag nu. Helgen hos mormor har gått väldigt bra. Vilket jag absolut visste redan innan! Han har fått massa nytt =)) Hoppas bara att hans far kommer ihåg att ta med sig allt. Annars blir Mamma Therese lacknafta ;-))

Hur som.. Inte långt kvar till min buss åker.. Måste fixa mig klart.
Ha det gott!!!

Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0