The day after tomorrow!

Jahaja.. Får se om detta funkar nu. Jag kan iaf se mina senaste inlägg.. Alltid ngt. -hoppas-


Ja som ni alla redan vet så är det lördag imorgon och jag ser fram emot tills den är övert. Längtar efter söndag Skulle egentligen gått på den ;-)) efter längtade klassåterträffen imorgon med goa kamrater från 9an som jag gick i Björkhaga skolan, Tumba. Men nu kommer jag inte dit =( Barnvakten avbokade för tätt inpå för att jag skulle kunna styra upp det. Kollade för säkerhetsskull med kära Anna, men som jag visste om jag tänkt till, så ska hon oxå på klassåterträff. Hon och Jimmy gick ju ut samtidigt =S Jag gick ju om 8an så jag gick ju ut samtidigt som dem.. Hehe! Kanske hoppades jag på att hon inte skulle gå å att hon var ledig. Men icke då. Klart som fan hon ska gå. Det är ju nästan ett måste när det finns tillfälle till det. Så imorgon ska mängder av människor gå på klassåterträff.. Men inte jag! -ledsen-
Men det kommer alltid ngt gott ur det onda ;-)) Jag ska ha en tröst kväll med min son ist. Vi ska köpa läsk å gott som vi ska svulla under kvällen. Kommer bli hur najs som helst!
På måndag är det hårda tag som gäller. Igår testa jag ju klänningen jag ska ha som brudtärna. Jag kom i den men det skulle se mkt bättre ut om min röv blev lite mindre. Eller att fläsket minska runt midjan ;-))

Jag har ju börjat min APU nu.. Jobbar på ett demensboende. Går jätte bra. Trivs skit bra både med personal å boende. Riktigt najs. Har sökt jobb där över sommaren. Ska på möte med chefen på onsdag för att snacka om det.. Hoppas på det bästa!

Annars da? Jo det funkar helt klart! Har fortfarande allt för många åsikter om allt. Men nu vet jag iaf att jag kan inte göra ngt åt det. Hur mkt jag än försöker så kommer jag alltid vara en person som är överfull av åsikter å synpunkter om allt å ingenting! Ekonomin är som vanligt skit..

Längtar efter solsken igen!!!

Sen har jag just pratat med Anna.. Det var riktigt najs! Länge sen sist känns det som. Prata om ingenting.
Vart inte så långt samtal. Hon fick besök. -krama-

Min son sitter just nu å spelar XBox å e alldeles lycklig. Krigs spel. Fick han välja själv skulle det vara Snowboard spel. Men det finns inte just nu. Sen ngt bilspel han spelade hos Morbror.

Nu ska jag ladda upp detta inlägg å hoppas det kommer upp, sen ska jag göra ordning köket. Vill gärna laga mat utan att det ligger massa disk i vägen ;-))

Ha det bäst!

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Hallå klart det funkar att lägga upp bloggen *visslar* :D

2007-05-04 @ 18:55:56
Postat av: Frida

Halloj! Håller mig uppdaterad om allt som händer via din blogg. Skitkul att läsa, men tråkigt att läsa när du inte mår bra.=( Du kunde ju ha ringt mig om du behövt barnvakt.. Det var länge sen sist men sånt löser sig alltid ju.=) Ngn tid över att ses nästa vecka kanske? Massa kramar!

2007-05-09 @ 21:20:39
URL: http://frittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0