Tisdag.... -kräks-

Hur kommer det sig att det är just tisdag som gör att veckan känns lång? Varför är det just denna dag som är sååå lång. Skulle kunna tro att den har 78 timmar. Men men.. Nu är hon iaf över sju. Snart dax å lägga Victor. Då brukar tiden ha en tendens att ticka på med god takt.

För övrigt så är det väl som jag förtjänar antar jag.. Vad jag nu må ha gjort för ont i denna värld =O

Har fått ytterligare en vecka på praktiken   =)   Hurra!  Så nu har jag totalt sett över nio veckor arbete denna sommar. Hurra!!! Dock får jag självingen semester. Men jag kommer störa mina kära vänner iaf med att bada, sola, leka å allt som man kan tänkas kunna göra. För jag har ju många korta dagar å många lediga dagar oxå. Inte bara på helgen utan även ngn enstaka vardag. Hehe. Då kan man göra massa skoj. Älsklingen kommer förmodligen bli galen på mitt tjat om att bada å sola i sommar.
Sen kommer nog även en del vänner få spader på mig. Lite svårt att hitta på ngt när man inte har körkort själv. Men en kär vän kanske har lappen snart. Eller det får hon bara se till å ha så sommaren blir smidigare    ;-)    -blänger-

Jag är ruggit trött! Tror jag har ngn form av sömnsvårigheter igen. Har jätte svårt att somna. Men när jag väl somnar så verkar det vara lugnt. Bara vissa nätter som jag vaknar triljoner gånger typ.
Tröttheten blir bara större å större. Å jag blir mer å mer förvirrad. Å tro mig.. Det går!!  :-))

Nä.. Nu ska jag spela lite tv-spel med sonen. Sen ska han sova..
Ha det gott.

Kraaaaam!!!!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

vem blänger du på? -kollar runt om sig- mig?!?
nää va.. ;)
Jag har nästa lektion den 30:e.. då ska ja träna på back å upp å nedväxling.. men de gjorde ja redan första lektionen.. så de kommer gå som smort.. :)
Jag tror att sommaren kommer bil najs.. :)
Kramen!

2007-05-22 @ 20:57:51
Postat av: Jimpa

All bad och sol är inställt denna sommar, vänligen återkom nästa sommar! :D

2007-05-23 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0