Välgörenhet till mig!??!

Ja då var det inte bara lite över 3000 som CSN kräver.. Utan det är 3700:-   -morr spott fräs-

Men men.. Livet suger stenhårt ibland! Som nu å ett tag framåt. Kommer tära på mitt humör länge nu. Att vara utan pengar under sommaren. Skoj.   N O T ! ! !
Är du eller vill du vara den som räddar mig och skänka mig pengar!     ;-))
Vetifan hur jag ska klara mig i sommar. Har ju min älskling.. Men det går inte att leva på hans pengar helt å hållet heller. Tänker ju inte direkt slita på mina knän för att kunna fika på stan.. Eller köpa mig en glass...    Urk!
Men kommer klara mig även ur detta. Känns bara sååå fruktansvärt jobbigt mentalt redan nu å då är det ett tag kvar. Denna månad kommer oxå vara väldigt tuff. Får ju bara som sagt ett halvt CSN... Fattar inte hur jag ska klara mig å överleva fram till augusti-september! Vi får ju inte glömma att jag dessutom har ofrivillig semester över två veckor, utan pengar.   Blä asså!   Kanske är det inte så farligt som jag föreställer mig. Kanske kommer sommaren gå jätte fort och jag kommer vara övervägande på bra humör!!??
Who knows lixom.  Kan ju alltid hoppas. För ingen blir gladare än jag om det ordnar sig med mitt humör.  Eller ja.. Kanske min älskling då som blir den som får stå ut med det.

Kanske skulle vara gott med en cigg!!!!!

Hur som haver.. Som jag brukar säga.. Livet suger sen dör man!
Får väl göra det bästa under tiden. Vilket jag absolut gör oxå.. Men det är sååå tråkigt att jag A L L T I D ska få motstånd. Snart kommer jag inte ha ngn ork för att lösa det. Orken minskar för varje gång. Å nu är det inte mkt kvar. Så vi får för allt i världen hoppas att det är slut nu. Iaf för detta år!

Sitter här hemma å har det soft med Timbaktu i högtalarna. Älsklingen är på väg till Sollentuna för ngt med jobbet. Sport variant om jag fattat det rätt.     F U S K ! !
Han får åka till Sthlm å inte jag.   ;-))  Älskar dig iaf   -pussen-

Senare ska jag och V hem till Jenny på smörgåstårta. Gott! Ska bli najs och komma ut och bort lite. Snacka lite skit å göra ingenting mer än att äta god tårta   ;-))

Men annars så är det bra. Går jätte bra på praktiken. Fått två dagar som jag ska tjäna lite pengar på   =))
Dem är jätte nöjda med mig. Trivs extremt bra på den avdelningen. Ska jobba på sjukhemmet i sommar. Med min Svärmor. Eller ja, tills hon går på semester. Är dock kvar när hon kommer tbx  ;-))
Det ska bli najs.

Nä ni.. Nu har ni fått tillräckligt med en massa buhu från mig.. Det får räcka för denna gång!

Sol i blick å ett leende på läpparna så ordnar sig resten!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du är en sån liten härmapa ;) men jag gillar dig ändå.. -krama- De löser sig i sommar.. du å Victor får komma å våldgästa mig/oss när som helst! Så ska jag ta hand om er som bara jag kan ;) *s*

2007-05-20 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0