Vill inte andas!

Idag är en dag som jag har många känslor inom min.. Den som är stakast är..., Vill inte andas!
Den är trist.. Den är lååång.. Den är grå på många sätt.. Den är tråkig.. Den är depprimerande.. Den är blöt.. Man blir så ledsen av all skit som en sån här dag innehåller!
Kort å gott --> Avskyvärd!!

Idag är inte en bra dag!
Mår inte bra.. Är inte på humör.. Allt känns trist.. Allt känns grått.. Allt känns tråkigt. Det mesta gör mig ledsen.
Är väldigt känslig idag. -spott fräs å fnys-
Blä!
Just nu önskar jag mig mkt.. Och inget av det jag vill ha kan jag få. Tragiskt.. Eller hur!

Det absolut bästa som kan hända mig just nu (bortsett från att Victors pappa flyttar ner eller närmare) är att ngn vänlig själ eller trevlig lott ger mig massa pengar. mkt bekymmer som skulle lösas för mig. Skulle må minst 40% bättre!!
"Pengar kan inte köpa lycka" HA!!! Klart som fa-an att det går. Nu var det dock ett tag sen jag hade det så här jävla svinigt... Och sämre blir det nästa månad. Vetifan hur jag ska klara mig. Men det får väl tiden utvisa. Dem som tror på Gud kan väl be för mig eller nåt annat trevligt. För usch!!

U S C H ! !
Kommer leva ett helvete jag inte vet hur jag ska ta mig ur... *blundar hårt å hoppas det försvinner när jag öppnar ögonen*

Det bästa med denna dag är att när jag kom till dagis för att hämta min son så personalen att han haft en "mamma-dag". Det innebär att han saknat mig å pratat jätte mkt om mig. Hemma har han varit väldigt nära å gosig. Kramats å pussat på mig väldigt mkt! Precis det jag behövde!
Min älskling son.. Min Victor.. Jag älskar honom så mkt att det gör ont ibland. Härom kvällen sa han till mig att han älskar mig över allt på jorden. Han älskar mig hela livet.

Vad skulle jag göra utan honom asså. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan honom. Tack vare honom som jag träffat underbara människor här nere. Sen att man har sina strider med kära vänner.. Är det äkta vänskap så repar man sig å man finner varann igen. Ngn som ligger mig varmt å nära inpå hjärtat kommer inte så lätt undan. Jag ger inte upp. Näst intill aldrig. Bara ger det tid. Men släpper aldrig.. Fattar du *blänger på* Jag kommer aldrig släppa dig. Även fast du kanske känt så!!!!

Nää
Jag mår som vädret..
Grå    mörk     regnig
Önskar bara jag kunde skylla på det oxå...

B L Ä ! !

Kommentarer
Postat av: LillaAnna


Inte känna att saker är så hemskt.. eller jo.. du får känna de.. men säg de till mig så jag kan göra dig glad igen!!
Allt kommer lösa sig.. de lovar jag!

-krama hårt-

2007-05-09 @ 22:37:53
Postat av: LillaAnna

hmm.. varför står de inte att jag skrivit en kommentar då.. *muttrar* får se om de syns nu.. :)

2007-05-10 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0